Gå til innhold

heter det festesmerter eller åpningssmerter!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 2.mai, i dag gikk jeg en laaaaang tur (lang for å være meg å ettåringen i allefall!! HAHAH ca 6 kilometer..... jeg har fått beskjed om at den i magen har ligget med hodet ned en god stund, og for to uker siden hadde han hodet "knapt festet" (som det så fint het...). og jeg har jo kjennt at hodet har vært nedi bekkenet selv også, kjenner at det sitter ganske godt når jeg prøver å "balere".... MEN I DAG etter turen, hadde jeg ENORME stikkinger neddi der....... for å være presis så er det liksom akkurat i fødselskanalen, kjenner at det stikker/iler/stråler hele veien ned til klitoris/selve skjeden...... er dette festesmerter eller kan det være åpnings-smerter!? når dette pågår får jeg nesten ikke til å gå.... går sakte....... nesten på tåhev ..... noen som har det likt eller har kjennt noe slikt før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen andre som har disse stikkingene!?

Skrevet

jeg trooor kanskje jeg har hatt den følelsen der idag, men aner ikke hva det er forno.. jeg er førstegangs så vet svært lite om det her, men har innbilt meg at det er hodet som fester seg(har ikke festet seg siden sist de sjekket på kontroll 18 april) er idag 8 dager over termin og skal til jordmor i morra..

Håper virkelig jeg er moden, tvi tvi..

Lykke til og håper noen her inne har svaret du lurer på :)

Skrevet

Hei:) jeg har såabsolutt hatt slike stikninger,og de kalles vel kanskje festesmerter. Det skyldes at nerver blir liggende i klem i forbindelse med at hodet presser seg ned i bekkenet. Veldig vondt!!! Pleier å hjelpe å legge seg ned, men man kan jo ikke gjøre det overalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...