Gjest sug lut Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Har bedrevet omfattende gerilja i påsken og funnet ut det andre hemmelige organisasjoner har skjønt forlengst, nemlig at det enkleste er hvis man blir invitert inn i hagen. Da kan man gjøre hva pokker som helst. Så dere som viste fram hagen i frustrasjon over hvor mye det er å gjøre der: fatt mot, nå får dere i tillegg slyngblomkarse, den dekker diverse kvadratmeter unnlatelses-synder. Og du som lot meg grave litt her og der: det kommer nok i tillegg solhatt på de underligste steder, og jeg kommer til å nekte for alt. Neste prosjekt: nærmeste rundkjøring.
Gjest amandine Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Er det rart jeg liker deg??? Hjertelig velkommen du er herved invitert!
Anne-B. Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Hehehe. Her har snøen såvidt gått vekk i hagen, og igjen ligger en gigantisk sølepytt. Tulipanløkene drukner nok, dessverre. Men krokus i hjerteform kommer opp <3 Jeg har solsikkefrø fra i fjor klare, det ble jo så sinnsykt mange. Eldste skal få med seg noen og plante her og der. Get them while they`re young und so weiter.
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Dukker opp aber plötzlich med overskuddsfrø som dukka fram fra en eske her, forvent tomater, melkeklokker, karpatklokker, sjokoladeakeleier, gul solhatt, storkenebb, frigrøftsakeleier og noe jeg ikke veit hva heter men som var interessant.
Gjest amandine Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Ja tenk om, du! Det hadde jaggu vært stas! Satt og kikket ut i hagen min her, den ville baksiden med hekk og fugler, med trampoline og gale barn, hvitveis og villtulipaner, scilla og mildekrokus, den er så fin! Og veldig lite arbeidskrevende he he he blåbærene styrer seg selv. Alle roser, lavendel etc er på vei til å flytte til forsiden av huset, da gubben i et anfall av hagelyst(og ny spade)bestemte seg for å drenere bak huset. Jammen sa jeg smør. Han syntes han var så flink og grei da han ville flytte planter istedet for å hive, så jeg har ikke hjerte til å si at jeg ikke har så lyst til at dagliljene skal stå midt inne mellom ripsbuskene he he he. Godt jeg ikke er så høytidelig anlagt. Og godt han ikke rører furuene mine. My prrrecious;-) Håper på sol for alle!
Gjest amandine Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Veldig bra Anne-B! Long time no see, forresten? Står til i kulda? Blir du litt misunnelig på oss med unger i bare bleie på trampolinen? tsk tsk
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Det blir lekkert, blir det! Mildekrokusene er litt sjenerte men nå titter de opp!
Gjest amandine Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Gjør de??? Hurra! De er så fine der de kommer litt sånn spisse opp, når de får gått seg til blir de en tue, og vips sprer de seg og du får nye tuer. De kan med fordel flyttes;-)
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 Flytting skal blir Jeg flytter hva som helst mens De venter...
Gjest amandine Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Hiv deg på flyet! Jeg har 20 kvm kjellerbod som må tømmes i DAG... Kaffen er klar og tror jeg har fyrstekake i frysen om du kommer. Og så mens jeg venter, da gitt!
Anne-B. Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 Jeg har vært skrekkelig opptatt, faktisk slik at jeg skjemmes over å ha klaget min nød så til den grad, delvis til mannen, min mor, et par venninner og her inne. Har fått jobb og planlegger i tillegg studier. Det flasker sig. Var en tur sørafor på påskeferie, det var en liten nedtur å komme hjem fra grønt og varmt til grått og kaldt, må innrømme det. 20 grader i april, vel, det er jo en god Lofotsommer det. I morgen er det tur nordover i konfirmasjon, som er et absolutt vårtegn. Samt all dritten som kommer til syne både i hagen og i grøftekanter. 17.-maipatruljen blir ikke arbeidsledige i år heller. Bæææært!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå