Gå til innhold

Tips til type sydenferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å reise en uke i sommer/høst med sønnen min på 2.

Det blir sannsyneligvis bare han og meg.

Noen som har tips og erfaring om nogenlunde rimelige med bra steder å reise med et lite barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle stå "rimelige, MEN bra"

HI

Skrevet

Noen som vil svare i dag? :)

Skrevet

Ikke reis i juli eller august om du skal til tyrkia.Og de andre stedene er vel veldig varmt for så små og på den tiden.vent til etter fellesferien er over da får du kanskje billige all inclusive til tyrkia (alt inkludert av mat og drikker,hotell,fly,tranfser osv).Mange av hotellene spesielt 4 og 5stjernes hotellene har flere bass,sklier,lekeplass osv for de små.

Detur.no Nazar.no Tyrkiareiser.no

Ellers er jeg ikke kejnt noen andre stder men alcuidiastarnden på mallorca skal være veldig familievennlig og fint.

Hvor skal du reise fra?

Skrevet

Takk for tips.

Blir å reise fra Gardermoen.

Tror kanskje det blir å reise etter at skolene har startet opp, for da er det ofte billigere. Bare litt usikker på hvor jeg skal styre unna pga varme, vil ikke ha det for varmt pga lillemann. Heller har jeg ikke noe ønske om å havne på noe partysted, men mer familievennlig.

Jeg har aldri vært i sydligere strøk, så er helt "grønn" på det området:)

Skrevet

Vi er familie på fire som fikk en fin tur til Mallorca i månedsskiftet aug/sept i fjor. Tror vi betalte i underkant av 10 000 for oss, det var med frokost. Kjempefint sted når man reiser med barn. Calabona het det og det var på sunwing resort.

Kjempefin temperatur!

Skrevet

anbefaler Sunving Resort, masse barn der, og veldig barnevennlig. Reis sist i august eller først i september, da er det veldig billig. Vent gjerne med å kjøpe billetten.

Vi var på Kreta i fjor på Sunwing Resort, var varmt og deilig og kjemepmorsomt for barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...