Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Et par mnd med kurs.. ikke så veldig krevende akkurat
Megane Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Det er ganske vanskelig å komme gjennom! Først skriftlig søknad. Helst skal man ha erfaring/utdanning innen reiseliv, så skal man gjennom interveju og personlighetstest og enda et intervju (om man kom videre fra det første). Om man kommer gjennom alt er det seksukers kurs (sas), om man består kurset har man jobb (men det gjør de fleste). I tillegg må du være normal i fasongen Søstra mi har akkurat kommet gjennom til kurs, hun har jobbet på hotell ved siden av studier i mange år, og har jobbet som reiseleder for charterselskap noen somre.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Hvordan er jobbmuligheten sånn i forhold til at jeg har barna mine alene annehver uke tror du?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Jeg har to venninner som er sykepleiere som kom inn på det kurset, så at du må ha erfaring fra reiseliv er bullshit. Hun jeg kjenner som jobber i Norwegian, jobber 5 dager, fri 5 dager osv.. Ikke akkurat drømmen det nei, blir myyye helgejobbing!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå