Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Jeg og samboeren er invitert på fest, og alle skal ha med mat til felles koldtbord. Noen tips til hva jeg kan ta med? Er ikke så flink til sånt... Hvor mye må vi ha med egentlig?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Eggerøre Rundstykker Waldorf-salat Spekemat Kabarèt Om det er mange som skal ha med mat så blir det vel avtalt på forhånd hvem som tar med hva slik at dere ikke ender opp med 100 rundstykker og that`s it
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 uff det der er kjedelig men veldig hyggelig! jeg bruker å steke kyllinfillet på grillspyd kryddret med pepper, hvitløk, og gastromat. Du kan bake en pai.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Enten kan du lage en pastasalat eller en annen salat, eller ha med reker - lage eggerøre og ha med røykalaks:) Lage spanske kjøttboller (tapas) - Hvor mye man må ha med, kommer vel an på hvor mange som kommer på festen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå