Gå til innhold

Hadde dere blitt irritert om....

Anbefalte innlegg

Skrevet

en go vennine tar det guttenavnet du selv elsker og har snakket mye om og har tenkt å bruke det om du får en gutt.....

Kjenner jeg ble en tanke irritert... Her i hele svangerskapet har hun snakket om et spesielt guttenavn som deres gutt skulle få, og de gledet seg sånn. Da nevnte jg bare vårt navn om vi noen gang får en gutt, har en jente på 5mnd nå.

Og nå er denne gutten nettopp blitt født, og jooodaaa på facebook står det at gutten skal hete AKKURAT det navnet jeg nevnte for henne og ikke det navnet de hadde bestemt for år og dag siden. Ikke synes hun det vi skulle ha var særlig fint heller, så hvorfor tok hun d da....?!!!!

jaaaaaadaaaaaaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, da hadde jeg vært meget irritert. har du spurt henne? jeg hadde villet spurt om hvorfor hun gjorde det! =)

Skrevet

Ja, jeg hadde blitt irritert. Vet at man ikke eier et navn, men når det fins tusen på tusen navn å velge i så trenger man ikke ta akkurat det navnet venninnen din ønsker for et fremtidig barn. Det er rett og slett dårlig gjort!

Skrevet

Da hadde jeg kommentert statusen hennes med "Åja, det ble ikke "lars" likevel? Da kan vi se fram mot mye forviklinger når vår "Noah" kommer en vakker dag, he he :-)".

Tar hun ikke hintet a, er hun stokk dum. Stokk dumme venner bør man ikke ha, derfor bør du kutte henne ut, og dermed gjør det ingenting at guttene deres heter det samme.

Skrevet

Ville også skrevet noe ala det 20:23 foreslår. Hadde helt klart kommentert det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...