Gå til innhold

to know it or to not find out :p


Gjest

Anbefalte innlegg

skal på ul i morgentidlig, og gru-gleder meg til å dra i fall jeg ikke får vite kjønn!

vil vil vil vil vil vite :D

 

har bestilt en jente denne gangen, og alle de andre i familien har bestilt en gutt til, så nå kjiler det godt i magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende. Jeg skal også på UL i morgen, og er kjempespent. Har veldig lyst til å vite om det blir jente eller gutt. Men må vel forbrede meg på at de kanskje ikke ser det også.

 

Lykke til i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du vite kjønn??? :D Håper det gikk bra!!

 

Jeg fikk ikke, pga uklare bilder og pga jordmora hadde det travelt !

men dt var ingen tisselur å se sa jordmora, så håper i det lengste på at det er en jente :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som her da. Vi fikk heller ikke vite kjønn. Babyen lå med bena i kryss, så det ble vanskelig. Babyen var også veldig aktiv, så de plagdes med å få tatt gode bilder. Litt kjedelig at vi ikke fikk vite kjønn, men det viktigste er jo at alt så til å se bra ut med babyen! :)

 

Vi har ikke helt bestemt oss om vi evt skal ta en 3D ultralyd senere, for å se om de kan se kjønn da eller om vi bare skal vente å se. Kan jo være gøy med en overaskelse også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til vel overstått UL! :-)

 

Er det ikke gøy??? Jeg var selv på UL i påsken, 18 april, og det var så fascinerende å se det lille menneske der inne som beveget seg og vokste.

 

Babyen vår lå også med bena i kryss og var urolig, men jordmoren var likevel ikke i tvil om at det var en jente. "Det går ikke an å skjule noe her, så dette er en jente uten tvil!" Fikk vi beskjed om. ;-) Og da ble det noen turer ut for å handle rosa...hehe. Hun lå med hendene i ansiktet hele tiden, så på bildene vi fikk med oss har hun hendene oppi ansiktet på 4 av 5. ;-)

Dette er vår første, så vi synes jo dette var helt fantastisk! :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...