Gå til innhold

Har nettopp bestillt slankeplaster fra Shapepatch, flere som har prøvd dette? Samme som anonym


juddellihuddelli

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei:)

 

Jeg har ikke prøvd dette, men hvis du vil ha flere tips om slanking så kan jeg anbefale deg på det sterkeste å teste ut Herbalife. Dette er ernæringsprodukter som hjelper deg å gå opp eller ned i vekt, gi deg mere energi og mye vitaminer. Jeg fikk en liten jente for vel et halvt år siden, å ønsket virkelig å gå ned i vekt. Jeg startet med herbalife etter masse rare slankekurer, å dette er noe annet, som virkelig hjalp meg, Jeg likte produktene i tillegg til at det fungerer. Jeg gikk ned i vekt, å fikk en mye mer energifylt hverdag. utrolig fornøyd, så jeg gikk over til å jobbe med dette. ta gjerne en titt på siden min; http://www.herbashop.no/ANKV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest LilleDina&gutt11  + 2englebarn

anettemoff:

 

Og dette er din salgsside for Herbalife? Det jeg lurer på er om du jobber med å selge/promotere produktet? Vurderer å starte opp med det, men er få av de salgs sidene jeg får spurt om det er så "lett" å komme i gang som de sies på den promoterings e-poste jeg fikk av en av selgerne, tror det er en standar e-post å sende ut til mulige selgere?

Om du selger dette selv, eller kjenner noen som gjør det, kunne du ta kontakt med meg da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...