Gå til innhold

Har nettopp bestillt slankeplaster fra Shapepatch, flere som har prøvd dette? Samme som anonym

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg har ikke prøvd dette, men hvis du vil ha flere tips om slanking så kan jeg anbefale deg på det sterkeste å teste ut Herbalife. Dette er ernæringsprodukter som hjelper deg å gå opp eller ned i vekt, gi deg mere energi og mye vitaminer. Jeg fikk en liten jente for vel et halvt år siden, å ønsket virkelig å gå ned i vekt. Jeg startet med herbalife etter masse rare slankekurer, å dette er noe annet, som virkelig hjalp meg, Jeg likte produktene i tillegg til at det fungerer. Jeg gikk ned i vekt, å fikk en mye mer energifylt hverdag. utrolig fornøyd, så jeg gikk over til å jobbe med dette. ta gjerne en titt på siden min; http://www.herbashop.no/ANKV

• 1 måned senere...
Gjest LilleDina&gutt11  + 2englebarn

anettemoff:

Og dette er din salgsside for Herbalife? Det jeg lurer på er om du jobber med å selge/promotere produktet? Vurderer å starte opp med det, men er få av de salgs sidene jeg får spurt om det er så "lett" å komme i gang som de sies på den promoterings e-poste jeg fikk av en av selgerne, tror det er en standar e-post å sende ut til mulige selgere?

Om du selger dette selv, eller kjenner noen som gjør det, kunne du ta kontakt med meg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...