Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Min baby har en sauebamse, og en sutteklut. Babyen er nesten fire måneder gammel. Hva har ditt/dine barn?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Gutten min på 18 mnd har aldri sovet en eneste natt uten saueskinnet sitt. Det er hans kosedyr. På dagen går han rundt med et mindre et. Datteren min på 4 har senga full av bamser men har to faste.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Største har med div. biler (varierer) og et par bamser. Mellomste har med kosekluten, bamser av forskjellig slag, en veske og en dukke. Minste har med kosekaninen, en koseklut og et par andre bamser. Alle er barnehagebarn.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 eldste pleide å ha en stor sutteklut og gjerne min topp måtte lukte mamma. (har vokst fra alt går på skolen.) mellomste har med seg tigergutt og olebrum (4år) minste har med seg tussi og en liten hund som blir kaldt "Baise". (2år) ingen bruker sutt.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Smokken og kosen. Før var det flere smokker, men nå har vi begrenset til en. Kosen er også livsviktig, den rigger han til under hodet, som pute. Ellers har han tutekopp. Innimellom har han med seg en liten bil, som han sovner med inni hånden. Han er 3.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 Smokk og kosekaninen =) Hun er 2. Har også to andre bamser i senga og det er ikke kriise om kosekaninen er forsvunnet f eks, men hun er veldig glad i den
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #7 Skrevet 26. april 2011 Jenta mi blir snart to, men hun har ingenting hun er avhengig av. På en måte er jeg takknemlig for at leggingen ikke risikerer å gå til he***te på grunn av at kosetingen er borte vekk, men hadde blitt litt koselig og ekstra stas om det var noe hun var mer glad i enn resten av tingene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå