Gå til innhold

Jeg har så lyst på dette huset!! (link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil han ikke ha det? Det var jo knallfint og sinnsykt billig!!

Skrevet

Jaa, ikke sant? Han vil ikke ha det p.ga av tomta er bare fjell og så har han hest som vi må ha med oss, å den kan ikke akkurat bo der..

Skjønner ikke at noen vil flytte derfra. Hehe..

Skrevet

Men det finnes vel stallplasser rundtom`?

Rålekkert hus!

Skrevet

Er litt enig med mannen din jeg da, er jo ingen hage? Og ikke særlig barnevennlig uteområde, men vet ikke om dere har barn eller ikke (eller planer om...)

Ellers var huset greit, fin pris... :-)

Skrevet

Ja, det gjør nok det. Men han vil visst bo her vi bor nå. Huff. Er helt dårlig altså:( har såå lyst på det.

Skrevet

Ja, det er sant det. Vi har en liten baby. Er ikke noen lekeplass for barn akkurat, men..

Hi

Skrevet

Jeg ville ikke hatt et hus så tett oppi en vei. Dessuten er jeg enig med mannen din, altfor steinete tomt.

Skrevet

Fikk hytte-feeling av det huset jeg. Hadde spydd trepanel etter en uke tror jeg, hehe:p

Dessuten var ikke tomta noe særlig, og huset ligger jo helt alene midt i veien.

Skrevet

Vi bor enda tettere veien enn det nå=\

jeg synes det var så fint opparbeidet. Men, jeg hadde vel kanskje angret om et par år, når ungen skal ut og leke og ikke det er noe gressplen på utsiden. Kom med mer negativt, så jeg ikke har så lyst på det! :)

Skrevet

Ingen hage? Her jeg bor ville vi sagt at det var stor hage på dette huset. Var jo et fantastisk hus til en utrolig pris....jeg blir litt lei av prisene her i byen av og til ;-)

Skrevet

Kjipt, det var utrolig fint det huset. Kommer fra samme by selv, og kan fortelle deg at det blir lagt ut en eiendom om noen mnd, ligger godt utpå landet og huset trenger en seriøs oppussing, men mulighet for hestehold er tilstede og prisen kommer på rundt 1,6 - 1,7. Blir lagt ut i august.

Skrevet

Hm? :) kan jeg få litt mer info?:) 20:02? Er det du som skal selge?

Seriøs oppussing?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...