Gå til innhold

Nødvendig med antibiotika?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en følelse av at jeg har halsbetennelse, det verker, er hovent og sårt i hele halsen. I natt var det vondt i ørene og tennene og men det er bedre.

MÅ man bruke antibiotika for at det skal bli bedre eller kan det gå over av seg selv, faktisk aldri hatt noe halsvondt av denne sorten før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på om det er virus eller bakterie. Ta en tur til legen du, om du ikke er bedre i morgen, så det ikke blir verre.

Skrevet

Må vel gjerne det ja. Bare så hektisk på jobb og jeg er ny så vil ikke være borte for mye. Men får ta det i lunsjen så jeg ikke går rundt å smitter andre om det skulle være det.

Skrevet

Nei, det må det ikke.

 

Ta en titt i halsen din. Er det rødt og sårt kan du se det ann, er det hvitt belegg der tar du en tur til legen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...