Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 For all del. Kommer til å være glad i min gutt på den alderen. Men har problemer med å finne noen gode egenskaper hos de. Usikre flokkdyr som kopierer andre. Ufyslige klær og frisyrer. Supersur på voksne og umulig å få en samtale med. Og verst, den voldsomme sekualiteten og dragningen mot vold og rå makt. Det kjekkeste mange i den alderen kan tenke seg (utenom å mastrubere) er å slakte ned folk i grusomme dataspill som aldri skulle vært laget. Sjarmerende.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Jeg innbiller meg slike gutter var noe mer omgjengelige hvis man traff på dem i middelalderen, bortsett fra at de da trente hele tida for å bli riddere.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 hmm..Alle er vel ikke sånn? Min er 13..Vanskelig å føre en samtaler med han noen ganger kanskje, og han kan vel bli litt små sur for ting han ikke trenger å bi det for. Men ellers er han en kjekk gutt med en helt normal frisyre og normale klær som ikke liker voldelige dataspill;)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 12-18 er en usjarmerende alder uansett kjønn spør du meg. Alt man har lært skal prøves og testes, og det er gjengens moral som overtar det meste. Man skal være temmelig tøff og sterk dersom man tør stå imot. Dersom jenter hadde stått bak, så hadde de gjort det så utspekulert og systematisk at offeret hadde hengt i et tre av egen fri vilje ved 18 års alder.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #7 Skrevet 26. april 2011 Ehm.. Lillebroren min (attpåklatten) er 15 år, og jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i den beskrivelsen! Han tar seg av onkelungene, den minste på 10 måneder skifter han bleier på og passer noen timer av og til, den største, min jente på 10 år, tar han gjerne med på sykkeltur, fikser sykkelen hennes, hjelper henne med trampolinen osv. De kompisene jeg har møtt virker som de er flotte, reale gutter!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #8 Skrevet 26. april 2011 Da lurer jeg litt på deg og dine fordommer og hva slags gutter i den alderen du har møtt. Nevøen min bor i nabohuset og er 16, hans kammerater er ofte rundt her og de er alle høffelige og hyggelige gutter som gjerne underholder barna en stund eller hjelper til med det som skulle trenges helt uten å be om eller forvente betaling eller annet.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #9 Skrevet 26. april 2011 Så finn en gutt på din egen alder da vel???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå