Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 http://cathrineslilleboble.blogg.no/1303715343_delte_magemuskler.html
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Ja mine er delt. Og har ingen problemer med det. Magen er flat og stram. Ikke skal jeg delta i et fitness stevne heller.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Ja jeg har nok også det. Har ikke visst at det er det kalles "delte magemuskler". Synes bare magen min har blitt veldig rar etter svangerskapet.... Masse ekstra hud, i tilegg til at den buler litt utover. Hadde flat mage før, som lett fikk synlige muskler om jeg trenter litt.... Nå ser jeg ut som jeg er 70 år gammel... sukk
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Ja jeg har det, antagelig kommer jeg til å fikse på det. Mine magemuskler står opp som en pyramide med et søkk i toppen, en lang vulkan eller noe. Helt umulig å få magen flat uten at de sys sammen igjen tror jeg. Ser ut som jeg er 4 mnd på vei selv om jeg overhodet ikke er overvektig. Når huden i tillegg henger som et forkle over keisersnittarrret frister ikke bikinien så veldig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå