Gå til innhold

Fy faen for noen drittunger!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar gjerne på meg jobben å slå ræven d med skjærefjøla.

Noen barn trenger bank.

Hadde det vært min sønn som dinglet der så hadde bjørnemoren i meg klikket.

Skrevet

Tipper foreldrene unskylder sine egne barn, og mener de bare skulle gi "den andre rampen en liten lærepenge".. "Vårt barn ville aldri gjort noe sånt.. ihvertfall ikke helt på ekte"..

Skrevet

Hadde sønnen min gjort dette hadde jeg i samarbeid med politiet gjort mitt ytterste for at han skulle blitt straffet og skremt livskiten ut av. Jeg hadde også kobvlet inn det jeg kunne av hjelpeapparat. Hvis ungen min i utgangspunktet var et problembarn hadde jeg undersøkt kostskoler a la bootcamp. Ikke inn i ytterste helvete om han hadde sluppet unna noe sånt!

Skrevet

Det sier mye om foreldrene også. Jeg nekter å tro at en fjortenåring som kommer fra et godt og trygt hjem, som har fått den kjærligheten og oppfølgingen han trenger gjør noe slikt. Da må det i tilfelle være en diagnose inne i bildet.

Skrevet

Slikt er bare veldig skremmende. Fremtidige drapsmenn og psykopater?

Hadde mitt barn vært med på noe slikt hadde jeg rett og slett koblet inn både barnevern og psykologer, jeg hadde blitt livredd for mitt eget barn rett og slett!!

Skrevet

Ja, DU ville gjort det... så din sønn hadde neppe gjort noe sånt.. men jammen meg finnes det nok av foreldre som bare tar egne unger i forsvar. Jeg har blitt kynisk av å jobbe med barn/unge/foreldre... hahahaha.. Men når det er sagt ville nok de aller fleste foreldre ønsket at noen grep fatt i det/og gjorde mye selv.. men det er gjerne de som IKKE gjør noe i forhold til ting og tang, og ikke vil gi ungene konsekvenser etc, som får unger som gjør sånt!

Husker to gutter som ikke fikk være med på leirskole grunnet en del hærverk etc... da gikk foreldrene til avisa, for de synes så synd på ungene sine som skulle stenges ute sånn.... er det mulig???

Skrevet

huff, de guttene har det nok ikke greit selv :/ Og det trenger ikke å være foreldrenes feil, selvom det i mange mange tilfeller er slik. Jeg er lærer på en barneskole, og vi har en elev som kunne gjort noe slikt uten å mukke. Og det er ikke foreldrenes "feil" at barnet er slik, barnet har et søsken som er en engel, og foreldrene er desperate etter hjelp. Barnet er rett og slett skadet psykisk. Barnet har aldri harr venner, og er heller ikke interresert i det.

Dog, hadde mitt barn gjort noe i nærheten av det samme, så hadde jeg latt politiet ha ham på glattcelle en natt eller to, deretter hadde vi hatt psykolog inn i bildet i mange år fremover.

Ingen mennesker som er "riktig skrudd" gjør noe slikt, da er det noe feil koblet et sted :/ Grusom sak! Håper de som har gjort det får all den hjepen de trenger, slik at vi slipper å bekymre oss over at de ender opp som drapsmenn om noen få år :(

Skrevet

huff, de guttene har det nok ikke greit selv :/ Og det trenger ikke å være foreldrenes feil, selvom det i mange mange tilfeller er slik. Jeg er lærer på en barneskole, og vi har en elev som kunne gjort noe slikt uten å mukke. Og det er ikke foreldrenes "feil" at barnet er slik, barnet har et søsken som er en engel, og foreldrene er desperate etter hjelp. Barnet er rett og slett skadet psykisk. Barnet har aldri harr venner, og er heller ikke interresert i det.

Dog, hadde mitt barn gjort noe i nærheten av det samme, så hadde jeg latt politiet ha ham på glattcelle en natt eller to, deretter hadde vi hatt psykolog inn i bildet i mange år fremover.

Ingen mennesker som er "riktig skrudd" gjør noe slikt, da er det noe feil koblet et sted :/ Grusom sak! Håper de som har gjort det får all den hjepen de trenger, slik at vi slipper å bekymre oss over at de ender opp som drapsmenn om noen få år :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...