Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 For ett og ett halvt år siden, og nå fikk jeg en gigaregning på 12.000 kr! (Hafslund har vært her å lest av strømmen) Herregud, jeg har jo ikke råd til det ( Er det mulig??
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Selvsagt er det mulig. En må jo betale for det en har brukt:) Er ditt ansvar å lese av måleren:) Be om oppdeling av regningen
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Jo, så klart jeg har det, men har jo tydeligvis ikke betalt nok da! HI
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Jeg har ikke lest av strømmen på 3 år, men jeg har litt oversikt fordi jeg innimellom titter på målerstanden. Tror jeg kanskje ligger et par tusen i minus, det får jeg forsøke å spare inn nå i sommer. Men tolv tusen er kjipt! Ta med deg regningen på NAV og hør om de kan hjelpe deg. Regner med at du kommer til å få noen stygge svar her nå, fordi dette er noe du har lagt opp til selv. Men gjort er gjort!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 Du ringer til Hafslund og får delt opp regningen
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #7 Skrevet 26. april 2011 Hva i all verden skal nav gjøre? Skal de liksom betale for all slags dumhet som folk finner på? Man får da massevis av varsler om å lese av strømmen og om man er så sløv at man ikke gidder får man værsågod ta regningen selv. Men kontakt Hafslund og hør om å få delt opp regningen, det kan nok la seg ordne forhåpentligvis.. Og så begynner du å lese av strømmen månedlig - legg inn påminnelse på telefonen og GJØR det..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #8 Skrevet 26. april 2011 Vi fikk omtrent det samme på 2 mnd'r... ikke akkurat noe unormalt når det er beinkaldt på vinteren. Du får lese av strømmen da vet du
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #9 Skrevet 26. april 2011 12 000kr er det mange får for 2-3 mnd strømbruk på vintern så det er ikke så himmla mye selv om ja det er mye penger. Jeg følte jeg slet nok når jeg fikk en på litt over 4000kr. Kontakt stømselskapet og be om en oppdeling/betalingsplan. Og gjør det så fort som mulig. De er ganske behjelpelige så lenge betalingsfristen ikke er gått ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå