Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Ja jeg vet, har aldri fulgt med på den serien..kanskje sett 4 ep til sammen... Kjeder meg på kveldene for tiden, har lyst å kjøpe en serie...har funnet sesong 1-6 frustrerte fruer til ca 150-199 kr per sesong...bra pris det vel? Laster ikke ned, liker å ha tekst og cover osv... Men er den bra?? Jeg liker sex∧ the city og slike serier...det er vel den eneste serien jeg har sett alt av!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Jeg liker den serien om du ikke har sett den så kjøp en sesong og prøv da vel.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Den er dritbra! Ukens høydepunkt for min del!! :-) Elsker Sex & the City også!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Jeg syns det er noe av det dummeste som er på TV, særlig etter "tidshoppet", så endel før det, men etterpå ble alt så tåpelig! Jeg elsker Sex and the City, Greys Anatomy, Friends, Seinfeld..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Frustrerte fruer er utrolig spennende. Den er aldri kjedelig, til og med samboen min kan plutselig bli revet med hvis han sitter med pc foran tv. Anbefales:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 Frustrerte fruer er kjempe bra! :)både jeg og sambo ble helt hektet på det..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #7 Skrevet 26. april 2011 Takk for tilbakemeldinger dere. Har nå bestilt 2 sesonger som kommer i postkassen snart:) HI
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #8 Skrevet 26. april 2011 Ja, jeg synes den er kjempebra. Hadde ikke sett en episode før og begynte å se da jeg var syk og sengeliggende i vinter. Endte opp med å se alle sesongene. Men..du kan jo se de gratis på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå