Gå til innhold

Har det ikke bra for tiden :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner egentlig ikke helt hvorfor det kom så plutselig, men jeg har blitt så deprimert.

Babyen er snart 10 måneder gammel, så er vel litt sent å få fødselsdepresjon.

Mannen og største barnet har vært hjemme med oss i påskeferien, jeg har vært ganske irritert og litt lei hele uken, men idag har det bare begynt å renne over. Babyen som har sovet såå fint den siste uken har plutselig fått en sove nekt. Hun nekter å sove og er utrolig grinete. Klager på alt og jeg kan ikke snu ryggen til henne før hun begynne å hyle.

Har vært "lei" henne i flere dager nå. Herregud det høres så stygt ut. Har ikke orket å ha mye med henne å gjøre og vil heller konsentrerer meg om hun eldste.

I påske har jeg prøvd å overlate mest mulig som har med babyen å gjøre til mannen, har vasket hele huset, lagd alt of mat etc. Var mer enn villig til å gå ut og skifte til sommerdekk om det fikk meg bort fra henne bare en liten stund.

Nå er det bare oss to hjemme idag, har utrolig mye å gjøre og en baby som er veldig grinete og er ikke fornøyd med noe som helst. Har bare lyst til å synke sammen og gråte.

Hva feiler meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er vel kanskje utslitt og overtrøtt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...