Gå til innhold

Jeg ønsker meg venner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal det være så vanskelig å finne noen hvor kjemien stemmer litt? Jeg føler ikke at jeg har noen venner i det hele tatt her jeg bor (bodd her i 4 år nå).

Jeg kommer jo overens med sambo's venner, og jeg har min familie i nærheten, men jeg kunne ønsket meg en venninne eller 2 som jeg kunne møtt, gått på kafe med, funnet på ting med...

Hvor finner man nye venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på faktisk.

Fikk barn tidlig og dermed var jeg ferdig med fest og fjas veldig mye tidligere enn vennene mine som fremdeles ikke har fått barn og ansvar. Mannen min har det på samme måte. Så da sitter vi der da, med venner med barn som har nok av vennskap å ivareta nærmere seg selv enn hva vi bor og venner som bor nær oss som bare tenker på fest.

Mangler ikke venner altså, men mangler venner i samme livssituasjon som oss! Har tenkt på finnenvenn.no, men spørs om det er helt rette måten å gjøre det på :-P

Skrevet

Kanskje gi deg med på noen nye fritidsaktiviteter? Sport, kor, foreninger el.l. der det er mulig å møte nye mennesker?

Jeg har heller ikke så mange venner, og de jeg har ser jeg har det veldig travelt. Vi har det selv også, men savner av og til noen å kunne dra litt spontant på kafe sammen med eller lignende, som du sier også. Ikke minst noen å snakke fortrolig med, for det er ikke alt mannen vil snakke om...

Hvor i landet bor du da?

Skrevet

Jeg bor i Rogaland. Anno 13:08

Skrevet

Jeg bor i Østfold jeg da.

HI

Skrevet

Og jeg har ikke "tid" til å begynne med så mye aktiviteter nå som er jeg er bonusmamma til to og skal ha egen baby snart :P

Men jeg har jo fri på dagtid. Da er mann og barn borte, og jeg kjeder meg en del... Er ufør, så har ingen jobb å gå til heller... Så derfor ønsker jeg med venner, som jeg kan treffe på dagtid og i helger og sånt. Gjerne par, så kan vi treffes alle 4 også.

HI

Skrevet

hvor i østfold....?send meg gjerne pm

Skrevet

Hvor gammel er du? Jeg bor i Østfold jeg også.

Skrevet

Jeg er 28 :) Send gjerne PM :)

HI

Skrevet

Jeg er 27 fra Østfold, send meg gjerne pm :)

Skrevet

Skulle så klart ikke være anonym ;)

Skrevet

Jeg får ikke sendt deg pm jeg :S

Kan du sende meg kanskje?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...