Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student i barselpermisjon med ca 8 tusen utbetalt hver mnd.

Han har fast jobb med ca 25 tusen utbetalt hver mnd. Så vi har det helt greit økonomisk :)

Barnet vårt er 9 mnd, og vi ønsker at barnet vårt skal få søsken med kort tid i mellom de.

Jeg begynner på skolen igjen til høsten og går ut som lærling i 2013.

Å da er ikke lærlingelønna på mer enn ca 8-9 tusen hver mnd.

Enda er jeg ikke sikker på hva jeg skal bli innenfor helse.

Så, hva hadde dere gjort?

Blitt gravide til høsten, slik at neste barn kommer sommeren 2012, slik at barnet vårt blir ca 2 år til neste baby kommer? Så får jeg enda et år med litt betenkningstid for hva jeg vil bli...

Eller ventet heeelt til 2013, da jeg er ferdig med skole? Enda da har jeg heller ikke særlig mer utbetalt som lærling, som nå student i permisjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forresten jobb ved siden av. Slik at jeg kan kombinere permisjon og litt jobb i tilegg :) Å da har jeg fort 5-6 tusen ekstra i tilegg til de 8 tusene jeg får utbetalt fast hver mnd.

HI

Skrevet

Syns det ser ut som om du har bestemt deg jeg:)

Skrevet

Åh, jeg er så usikker.

Har sikret lærlingeplass om jeg vill..

Jobber nå som hjelpepleier på ettermiddag og helg..

Æsj, vanskelig situasjon :)

Skrevet

Flere som har noen synspunkter?

Skrevet

Jeg har tre barn og prøver nå å komme meg gjennom en bachelor utdannelse, og jeg synes det er TUNGT! Aller helst anbefaler jeg utdannelse FØR barn, men når man først har begynt å få barn (som jeg hadde...) ville jeg ha kjørt på og fått de barna jeg skulle ha (som jeg gjorde...) Men igjen, dette ville jeg aldri anbefalt en 18-åring, så det kommer ann på hvor gammel du er ;)

Skrevet

Jeg er straks 20.. Men, er nok mer voksen enn de fleste på min alder, og vell så det.. Å samboern er 29.

Å ta av seg barnet er heller ikke noe problem.

Enda hun hadde kolikk til hun var 4 mnd, og reflux til nå.. Så er vi klare for flere barn.

Økonomien er bra, og vi har alltid noe til overs. Begger har førerkort og bil hver. Jeg har stått på hele tiden slik at alt skal bli bra.

Og har bak meg 2 år på byggfag.. Men begynner helse og sosial til høsten. Men aner ikke helt hva jeg vil bli innenfor helse.

Tenkte derfor vi kunne få unnagjort alle barna på en tjoff ;-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...