Tre rosa kalver Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Navnet betyr beundringsverdig/yndefull, og det er ca 100 personer i Norge som heter det. Mine andre to jenter Ayla og Erica. Det dukket bare helt plutselig opp i hodet mitt her :-)
1+1+1 Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Fint navn synes jeg Og likte de to navnene du har på jentene dine fra før av, spesielt Ayla Selv tenker jeg litt på Mina om jeg får jente:)
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Miranda er et fint navn. Har aldri skjønt hvorfor søskennavn skal passe sammen.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 synes det er nydelig ) eldste jenta vår heter Miranda er kjempe fornøyd med navnet og får ofte høre at det er et nydelig navn )
Megane Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Fint! Og Mirlinda (hva er det Loe sier i tatt av kvinnen? Hun franske dama han møter på interrail heter det, og han kunne ikke annet enn å synes at det var et vakkert navn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå