Gå til innhold

tvillinghandlevogner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en butikk i drammensområdet med tvillinghandlevogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har jeg tenkt på mange ganger!har aldri sett tvillinghandlevogn....

har en bekjent enslig tvillingmamma, skal jammen spørre hvordan hun gjør det....

Skrevet

Jeg hadde ene barnet i bæresjal på magen, og det andre i babysetet på handlevognen. Etter hvert som de ble større, hadde jeg en handlekurv med barn oppi, og en til mat hehe.

Finnes det tvillighandlevogner da? Aldri sett det.

Skrevet

Har hørt rykter om at enkelte Rema1000-butikker har fått tvillinghandlevogner. Dette er dessverre ikke tilfelle her hvor jeg bor.

Skrevet

Da tvillingene mine var mindre hadde jeg en babybjørn på magen og en i en vanlig handlevogn med baby sete. Nå er mine tvillinger 20 mnd, så babybjørn er ikke lenger aktuelt. Jeg synes jo bæremeis i butikken er litt i meste laget...

Ting hadde bare vært så mye enklere med tvillinbg handlevogn. Jeg vet det finnes, har bare ikke sett det her i området.

HI

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Håper de får det i alle butikker snart..

Når jeg handlet alene hadde jeg en i bæresjal og en i handlevogn, eller begge i bæresjal/bæresele, eller en i bilsetet i handlevogn og en i bæresjal, eller en i bilsetet i handlevogn og en i handlevognsetet, eller begge i vogn, og et par ganger begge i bilsetene når jeg hadde dårlig tid og bare skulle ha et par ting ;) Så joda, det er jo muligheter.

Skrevet

Begge i bilsete...? Det må ha vært noen enorme handlevogner.

Skrevet

Dette er noe jeg aldri har tenkt på.

Det må jo være litt av en utfordring å handle med tvillinger. Tenker med gru på å ha med to av min gutt på butikken, hehe.

Tvillinghandlekurver er noe alle butikker absolutt bør ha!

Skrevet

Det er litt i lengste laget for meg, da jeg bor et stykke ut av drammen den andre veien.

Skrevet

Jeg har handlet me tvillingene mange ganger. da sitter den ene i oppi selve handlevogna, men i dag har jeg eldsete mann på 4 hjemme også, så da er jeg litt usikker på om jeg vil legge ut på en slik tur, lite varer er det plass til også.

HI

Skrevet

En kan vel sitte oppe i handlevogna, og den andre i "stolen"? Ser egentlig ikke problemet her. Er de 20 mnd kan den ene fine gå, men da blir det selvsagt til at du må passe litt mer på.

Skrevet

Men da bruker du to handlevogner da :) En til barn og en til mat.

Har jeg gjort mange ganger, går helt fint.

Skrevet

Jo da. Det er jo klart en mulighet, men jeg tilatter meg alikevel å spøre om det finnes en butikk med tvillinghandlevogn, for det ville hjulpet meg veldig.

HI

Skrevet

Jeg har også savnet tvillingsparker på vinterstid, men tvillinghandlevogn har jeg aldri tenkt på engang... Så smart! Å handle med en under armen/i bæresjal og en i vogna har jo aldri vært så veldig praktisk eller enkelt... :)

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Ja, det måtte det ha vært da:) Jeg bar dem i bilsetene.

Skrevet

Som butikkansatt i matvarebutikk kjenner jeg en rimlig grei oppgitthet her nå... Det er helt utrolig hvor kravstore kunder er, krever i histen og pisten. Uten en eneste anelse om hvordan ting faktisk fungerer.. Hvor brei skulle denne handlavogna vært da? Med tanke på andre handlende kunder. Hvor stor er etterspørselen? Hva med trillinger?? Skal de få en egen vogn også? Hva med rullestolbrukere? Hvordan handlevogn skal de få? Måte på hvor tilrettelagt en matevarebutikk skal være. Late mennesker KRYR det av i norge.. Skal man da som butikkeier ta kontakt med de som lager vogner for å sette i gang en produksjon av ¨tvilling-handlevogner¨? Dummeste jeg har hørt...

Skrevet

Det blir rapportert i tråden at det finnes en Meny-butikk, så slike vogner må jo allerede være i produksjon.

Ei slik vogn vil kunne brukes til bare et barn også. Jeg ser for meg at den ikke er noe breiere, men at barna må sitte ganske tett.

Det finnes mange tvillingforeldre rundtomkring, så den eneste butikken som har slike vogner vil kunne trekke en del kunder.

Jeg har ikke tvillinger selv, men ser ikke noe galt i å spørre om og ønske at ting finnes.

Skrevet

Hvis noen vet om en butikk i drammen/ drammensorådet med slike handlevogner er jeg fremdeles veldig interesert i å vite om det. Ikke fordi jeg ikke klarer meg uten, men om det finnes å noe slikt så hadde vært en stor help.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...