Gå til innhold

Gi meg dine beste hudpleietips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innser vel at det ikke finnes noen vidunderkremer som får vekk rynker og linjer, men kanskje det finnes noe som kan stagnere det ?

Huden min er gusten, slapp, og stripete :P I tillegg er den mer uren nå enn da jeg var tenåring.

Hva er dine beste hudpleietips ? Hvilke produkter virker ?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett vasker jeg kun med vann og bruker Nivèa fuktighetskrem. Men 1-2 ganger i uka vasker jeg med Pure fra Garnier. Den er veldig god og kan brukes som rens, skrubb eller legges som maske. Jeg bruker den som skrubb og ansiktet blir veldig bra etterpå når man får renset litt dypere, får bort døde hudceller osv. Brukte den også da jeg var gravid og ble litt plaget med uren hud.

Kan virkelig anbefales!

Skrevet

Mitt beste tips sånn genrelt sett er noe så banalt og enkelt som å drikke mye vann, spise sunt (særlig sunne oljer, bla omega 3 og 6) og å få mest mulig frisk luft. Det funker uansett hudtype.

Jeg er ellers veldig glad i Protect & perfect-serien fra No7 (Boots) som passer for min sensitive hud som lett blir uren og som trenger litt ekstra for rynker nå etterhvert...;-) Har også funnet ut at Garnier Pure Wash + Scrub + Mask passer meg supert! Rengjør godt og huden min ble fort renere og mer glød i. Billig og bra!

Skrevet

Ser nå at vi anbefaler samme produktet - veldig bra at du også har god erfaring med denne:-)

Skrevet

Takk for tips. Har allerede gått til innkjøp av Garnier sin :-)

Tar gjerne imot flere tips, feks. øyekrem, nattkrem, dagkrem og andre renseprodukter

Skrevet

Jeg dytter litt igjen, jeg ! Skal bruke alle pengene på huden min denne våren - he,he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...