Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 .. samfunn, barn og foreldreskap i en lett tone og ikke eviglange bloggposter. De må være på norsk. Altså ikke koooselige mammablogger.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 http://mammamanualen.com er en blogg som skal handle om det du etterlyser. Har just starte på den, så den er ikke så veldig fyldig enda. Jeg tar også gjerne i mot tips! Kommer til å skrive om samfunnsrelaterte ting, både ift foreldreskap og ellers, politikk, babytiden (har ikke større barn, så om det var det du lette etter får du vente :-p), og en hel drøss andre ting, alt etter humøret egentlig. Velkommen innom!
Lammelåret Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Nå har jeg pløyd gjennom bloggen din og kommer til å følge den framover. Førsteinntrykket er positivt og jeg gleder meg til fortsettelsen. Den er enda ikke helt i stilen jeg etterspør, men det kommer kanskje?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Åh, det var morsomt å høre! Har liksom ikke sett for meg noen lesere egentlig, hehe...jeg ser at jeg kanskje ikke er der enda nei, men forhåpentligvis kommer det. Jeg liker å skrive humoristisk, men da må jeg også være i rette humøret, og jeg kjenner at jeg ikke er helt der for tiden. Jeg orker heller ikke sånne langdryge, helseriøse blogger, livet i sin helhet er ofte såpass tungtfordøyelig at jeg helst velger humor og litt lette saker når jeg vil underholdes...Samtidig som jeg gjerne vil at det skal være en viss kvalitet over det, jeg er sykepleier og føler et visst ansvar for at det jeg skriver i det minste skal være i følge boka ;-)
Lammelåret Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Det kan være like lurt å ikke skrive for leseren, men for seg selv, ofte blir tekstene best da. Jeg leser mange forskjellige blogger, noen helseriøse, andre absolutt ikke seriøse, en salig blandig med noe til ethvert humør er det beste. Jeg er også kvalitetsbevisst, blogger uten godt språk kommer jeg sjelden tilbake til. Og heller ikke blogger som har stort personfokus som krever at en kjenner, eller er interessert i, vedkommende som skriver. Helst skal bloggen være temastyrt og settes i et større perspektiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå