Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 den fikk jeg av ei venninne av kjæresten før idag. Jeg gikk tur og møtte på hun, sa hei før å være hyggelig. hun sa det selvfølgelig tilbake, etterfulgt av denne " Selger du også?" Vel, kan si jeg måtte svelge et par ganger før jeg spørte hva hun mente.. "Hæ? visste ikke du at..?" gikk sammen resten av turen, der hun fortalte at de hadde eit forhold før ca 10 år siden, der han var blant narkomiljøet og pleide enda å selge til henne.. altså, dop.. Han sa til henne at han hadde fortalt det til meg.. og hadde sagt jeg syns det var greit... Vil bare pakke sakene før han kommer hjem nå..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Litt av en bombe. Pakk og røm - eller kast ham ut om du har mulighet. Håper at dere ikke har barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Er nok jeg som må pakke og rømme her.. Ingen barn sammen
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Enda godt. Lykke til videre i livet. Klem
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 26. april 2011 #10 Skrevet 26. april 2011 Jeg ville ikke beholdt han der i mange sekundene etter den avsløringen nei...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #11 Skrevet 26. april 2011 Var hos politiet idag, og de har han allerede i kikkerten.. Godt jeg slipper razzia ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #12 Skrevet 26. april 2011 Hooooold your horses!! a) Dette har du fra EN person, som du faktisk knapt vet hvem er. Dette er i så fall kanskje 10 år siden! Hva med å gi fyren en sjanse til å forklare seg? Jeg skjønner at dette er en bombe, men du må puste med magen..!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #13 Skrevet 26. april 2011 a) Ja, men han innrømmet det igår når jeg prata med han + at politiet har han i kikkerten nå, ettersom de tok han og flere med dop før 2 uker siden. De hadde ett forhold for 10 år siden! og han selger enda til henne nå..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #14 Skrevet 26. april 2011 Du la inn dette innlegget ti på halv 12 i går kveld og da var han ikke hjemme. men han innrømmet alt i går når du pratet med han? skurrer...... Og politiet opplyser selvfølgelig ikke til folk hvem de har "i kikkerten"
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #15 Skrevet 27. april 2011 Beklager, på natten innrømmet han det.. tenkte ikke at klokken var over "12".. Politiet ga meg opplysninger om det,jo. Ellers kunne det gått utover meg om jeg fortsatte og bo sammen med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå