Gå til innhold

når er forteret sterkt nok til at jeg kan skjenne etter spark?


mia engel&fia frøken

Anbefalte innlegg

husker ikke når jeg kjente sark ved tidligere svangeskap.. og vet det har litt å si med mor kake og plassering å sånn. men veldig spent på når fra jeg kan kanskje begynne å kjenne noe til den lille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker at jeg var 17 uker første gang jeg kjente noe med nr 1. Da kjente jeg det som kiling i magen. :-)

 

Er veldig spent på når jeg kjenner noe nå. Jeg vet jo litt hvordan det kjennes ut, så da kjenner man det gjerne litt tildliger. :-) Men nå er det 12 år siden forrige svangerskap da, så....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr to ( dette er nr tre) så husker jeg at jeg kjente det dagen før jeg skulle på ul, så det var vel rundt da jeg var 18 uker. Blir spennende å kjenne det første gang! ( og i resten av svangerskapet selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fosteret beveger seg jo veldig mye "hele tiden", så å kejnne kan du nok gjøre ganske tidlig....OM alt ligger til rette for det...Men, det er jo utrolig mye som henger sammen... Og plassering av morkake ol.

Jeg har kjent liv fra uke 12 , helt sikkert med begge to nå..er i uke 15 nå, og kjenner så godt som daglige bevegelser nå...Deilig:) Forrige svangerskap dyttet gutten tilbake i uke 16..:)

Så det kommer!! Men, vi er forskjellige, så er vel ingen fasit på dette..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det bare å vente da. men da er han eller hun sterk nok nå :) gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...