Gå til innhold

Noen fra Jessheim her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 33 år og nyinnflyttet til Jessheim. Jeg skulle gjerne hatt noen å gå turer og prate litt småbarnsprat med :)Har en sønn på 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, bor på Mogreina ikke så langt fra Jessheim... venter første barn til oktober og har ingen barn fra før, men det kan jo lett være vi er fler her i området, både med og uten barn :)

 

Har lyst til treff med andre...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg bor på Dal ikke så langt fra dere, har en datter på 1,5 og venter en gutt i september. Jeg flyttet hit i fjor sommer og jobber i en annen kommune så har ikke rukket å bli kjent med så mange her ennå. Det hadde vært veldig hyggelig å treffe andre i småbarnstilværelsen. Jessheim storsenter er et fint treffsted for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er 30 år, bor på Råholt og er selv nyinnflytter. Har en datter på 15 måneder og vi venter nr 2 den 25. oktober. Jeg treffer gjerne andre på Jessheim, veldig hyggelig å bli kjent med andre i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bor også på Råholt, innflyttet for seks år siden, men har veldig få kjente med små unger og vi venter en til i oktober.Skulle gjerne hatt kontakt med andre i samme situasjon, så det er bare å ta kontakt!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at dere har svart :) Jeg foreslår en tur rundt Nordby tjernet - høres det ok ut? Det ligger ikke langt fra Nordby togstasjon og nærme Jessheim Storsenter. Vet dere hvor det er? Jeg har ennå ikke gått der, men har hørt det skal være veldig fint! Jeg jobber om dagen og kan derfor kun ettermiddager fra kl fire eller søndager. Passer det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, så koslig det hørtes ut....jeg har dessverre bekkenløsning og kan derfor kun gå korte avstadner med krykker for tia,det var synd, skulle GJERNE vært med å gå, det hadde jeg gledet meg til.

Er forøvrig tilgjengelig for andre treff der man evt ikke går så langt, og stiller gjerne på trilleturer etter at baby er kommet.Da er forhåpentligvis bekkenet bra igjen etter kort tid, var ihvertfall det sist. God tur, håper det blir mulighet en gang til å være med;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at vi er fler her! Vi kunne kanskje møtes første gang på kafe e.l? Hva med en torsdag ettermiddag på jessheim? Da er det jo vanligvis langåpent. Jeg har nemlig også et kranglete bekken som jeg prøver å få fikset hos kiropraktor om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cafe´ høres midt i blinken ut for meg,hver dag passer her i gården!:o)Storsentret er en ok møteplass,de fleste veit vel hvor det er?:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg slenger meg med her jeg, om det er greit. :) Jeg er 25 år og gift med Jessheimgutt. Flyttet hit for 4 år siden, har termin 29. juni, og har en gutt født i august 09 fra før. Jeg vil gjerne være med på treff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med,dere får finne en dage/ettermiddag som passer så er jeg klar!:o)Kan utveksle tlfnr om det letter planleggingen!Nå gleder jeg meg!!:o)Tar vi med barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Kom litt skuffet hjem fra jordmortime i går etter beskjed om at det ikke var noe tilbud om Barselgrupper i Ullensaker kommune pga kapasitetmangel...:/ Søkte derfor litt opp på nett og fant denne tråden som ikke kunnet passet bedre! :D Jeg har bodd på Jessheim i snart et år, er 25 år og venter ei jente 30. juni, kunne gjerne tenkt meg å bli kjent med flere i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går ann å finne en dato for treff på jordbærpikene og sette det opp her på bim på treffsidene da. Også kan man utveksle telefonnummer på treffet for senere treff? Evt lage en facebookgruppe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går fint det! sette en dato og tidspunkt? feks neste torsdag hvis det passer for de fleste,og sikkert greit om det er rundt klokka fem,da er folk stort sett ferdig på jobb,vi har hvertfall fått i vesla middag og greier da.Eller seinere om det er bedre,mulig noen må legge småungene før de kan reise?Sambo tar seg av jenta vår på kveldstid.:o)Og om vi hadde fått til en slags barselgruppe hadde det vært helt supert,fikk ikke mulighet sist,og savna det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med på Jordbærpikene! Torsdag 26.mai passer fint for meg, kanskje vi kan si 17.30..? Har termin i oktober og bor på Jessheim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Dal, er innflytter så ikke rukket å bli kjent med så mange...

 

har en jente på snart 5 år og en Matheo i magen, har termin i Juli:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også en tur innom jordbærpikene om ikke noe skulle komme i veien. sendte også forspørsel på gruppa på FB.

 

Gleder meg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

den gruppa her har jeg leita etter :) prøvd å lage en tråd tidligere uten respons, så er godt å se at det er flere fra jessheim her :D

jeg er 23 år og har termin 9 august, da kommer første min :)

 

jeg skulle gjerne hvert med i morgen,men jobber fra kl 15, men blir gjerne med på kaffe eller noe seinere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er fra Jessheim men har bodd borte noen år. Har nettverk her, men ikke noen som er gravide. Har veldig lyst å bli med i en barselgruppe. Er 29 år. Har en jente på 15mnd og venter en liten jente til i August.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...