Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Ville dere reist alene til syden med et barn på 6 år? Gravid i 6 måned.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Tror ikke det, nei. Hadde vært litt bekymret for OM det skulle skje noe så er barnet mer eller mindre overlatt til seg selv. Ting kan skje selv om man ikke er gravid, men når man først er gravid så ville jeg ikke reist alene på ferie med barnet. Man vet aldri...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Hmm, hadde nok ikke det. Om jeg skulle reist, hadde det vært til et stort sted med norske folk på hotellet og lege på hotellet. Ikke noen øy f eks. En jeg kjenner fødte i 7 mnd på en ferieøy. Helt uventet, og det gikk ikke bra. Så , hadde ikke tatt sjangsen på at 6 åringen skulle bli overlatt til seg selv...
Kyllingbein Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Ja det hadde jeg. Og det har jeg gjort og. Men var ikke gravid da. Vi koste oss masse og traff ei svensk dame som hadde med datteren sin, og to norske venninner som hadde med hvert sitt barn. Gikk kjempe fint!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Er selv gravid i 6. måned nå, og hadde ikke det. Kjipt å ikke kjenne noe og være i et fremmed land hvis noe skulle skje (og da tenker jeg ikke bare fødsel, men bekken, blodtrykk og slike plager).
Kyllingbein Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 Det spørs jo hvor man reiser da. Jeg var i new york i 5 mnd. Gikk fint det og. Bare husk støttestrømper! Jeg hadde myye vann i kroppen og tør ikke tenke på hvordan det hadde blitt uten de Men hvis hun er frisk og rask, reiser til et vennlig land. (jeg var i Hellas) så er det vel ingenting i veien for det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå