Mamma&LilleKrølle Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Kanskje noe annet enn storbyferie? Er uansett åpen for forslag!
RockMyWorld Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 NEW YORK! "lengte, lengte! Ellers så koste vi oss veldig på Skiathos. Er også veldig glad i Barcelona! Så deilig med kjæresteferie da...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Budapest- Østens Paris. billig mat, shopping og spa. Elsker den byen Ellers syns jeg Praha er en fin by Romantisk.
Stellaborealis Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Las Vegas;)! Vi koste oss fryktelig der:) Dubrovnik vil jeg også anbefale, en skikkelig kjærste-by:) Ellers har jeg hørt Budapest er fantastisk.
alenemed1. ♥ Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Skiatos en fantastisk romantisk øy..ikke for stor og ikke for liten Istanbul er også kjempe flott, storby er det jo men anbefales alikevel.
Willy Wonka Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Stemmer for New York. Vi skal på kjæresteferie der i en uke i august....Gjorde det samme for 2 år siden, men MED barn. Denne gangen uten...
Ann_ Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 Dette herlige spa stedet i Sveits. Drømmer tilbake hele tiden. Det er helt fantastisk http://www.therme-vals.ch/en/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå