Gå til innhold

Ditt BESTE tips for å holde magen flat?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysse bena så godt en kan, og alltid huske prevensjon. Voila.

Skrevet

evnt ZUMBA <3 funker meget bra på meg..etter så mye som fire barn =D

Skrevet

Good geenes og situps funker fint for meg etter 4 barn :)

Skrevet

Det er ikke akkurat det vi driver med her på Barn i magen. Anbefaler et annet forum.

Skrevet

Ikke min feil at DiB og BiM har samme anonymforum vel!?

Så jeg kan spørre her om jeg vil faktisk ;)

HI

Skrevet

Ikke min feil at Din Baby og Barn i Magen har samme anonymforum vel!?

Så kan legge ut her om jeg vil nemlig ;)

HI

Skrevet

300 sit-ups daglig og lite snop.

Skrevet

Nå ble det posta to ganger :( Dumme side...

Skrevet

Å være slank all over, går ikke an å slanke bare magen...

Men kondisjonstrening, core-trening og grovt grønt kosthold er en god begynnelse ;)

De fleste får litt oppblåst mage av hvitt mel og brus. Prøv en periode med bare grovt brød/knekkebrød og drikk kun vann.

Skrevet

Rockering!! Finn fram rockeringen damer og rock til høy musikk.

Skrevet

Har kuttet ut alt godis og chips for to mnd, det hjelper vel kanskje litt? :)

Skrevet

Det er mange rare mennesker som reagerer på mange rare ting. Hva i all verden er i utgangspunktet galt med å poste denne her, også om det ikke hadde vært felles forum? Vi som er gravide tenker vel også over at vi en gang får ut denna ungen og da vil vel de fleste av oss ha så flat mage som mulig?

Når det er sagt. Jeg sverger til sunt kosthold og trening av kjernemuskulaturen.

Sunt kosthold for meg er et kosthold som holder insulinproduksjonen så lav som mulig, insulin medfører nemlig økt bukfett og økt fettlagring, spesielt rundt livet. Stresshormonet kortisol bør man heller ikke ha for mye av da det også bidrar til fettlagring rundt magen.

Jeg trener variert kondisjon med gruppetrening a la aerobik/zumba/ step/løping/sykling. Alt etter hva jeg føler for i en periode. Og så trener jeg styrke, både med løse vekter og i grupper på treningssenteret. Rockering er også bra, men blir for lite for meg å holde på bare med den. I tillegg så pleier jeg i en periode etter fødselen (har fått tre barn) å bruke elektrostimulering av magemusklene. Ikke noe klarer å ta så dypt og grundig som det. Og da får jeg tatt alle deler av mage og bukmuskulatur. Jeg har eget elektrostimuleringsapparat, men jeg vil anbefale den som ikke vet hva h*n driver med å søke profesjonell hjelp til det. F.eks. Bailine.

Skrevet

Må være gode gener hos meg, har aldri jobbet noe særlig for å få en flat mage :) Men jeg har jo bare fått et barn, så kan jo godt hende at den flate magen forsvinner med tiden ^^

Skrevet

hehe - ikke ta keisersnitt....

god fysisk form, det å være slank og bra med rygg og magemuskler.

Skrevet

Jogge/løpe er faktisk den beste måten å holde magen flat på :) Stryketrening i tillegg gir større effekt og bedre resultat. 100vis av sit-ups er bortkasta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...