Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Jeg drakk litt (ca 1 glass vin) mellom eggløsning og IKM, og var ute på et veldig røykfullt lokale. Nå har jeg aldeles panikk for at spiren har tatt skade av alkoholen og/eller all røyken. Uff, så fryktelig dumt gjort av meg!!! Hva gjør jeg nå da?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 De fleste har gjort akkurat det samme, i mindre eller i større stil, så du skal se at det går bra:-) Gratulerer med graviditeten!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 var full jeg da jeg var ca litt over 1 måned på vei, og festrøkte. (tok test dagen etter festen og fikk positiv) har ei frisk lita jente i magen trur ikke du har noe fare, gratulerer
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Det går nok heeeelt fint:) Men nå er det slutt på drikkingen:D Gled deg over grviditeten, du!!
3 nøtter til Askepott Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Jeg festet i Ayia Napa i 2 uker jeg og var gravid, hadde vell en 15 fudler. babyen min har det nå fint den. Tok test 1 uke etter jeg kom hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå