Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Jeg tror denne dama har en alvorlig psykisk diagnose. Hun har i alle år prøvd så godt hun kan å manipulere folk rundt seg. Hun er ikke særlig godt likt av den yngre garde,(hun er snart 70) og mannen hennes sier ikke i mot henne, fordi han ikke vil ha krangling og slikt (han innrømmer selv at han holder kjeft for husfredens skyld). Hun psyker ned sønnen sin, alt han gjør er feil, ikke bra nok osv osv, og andre hun kjenner er alltid mye flinkere enn han, uansett hva det er snakk om. Sangen til Alf Prøysen passer godt inn (alle har et søskenbarn på Gjøvik). Hun rakker ned på svigerdattern sin. Alt hun gjør er også galt. Hun er gravid, og har hatt et tøft svangerskap, og av den årsak kan hun faktisk ikke fungere 100%. Men hennes venninnes barn som skal ha barn på samme tidspunkt er kjempe flink, for hun klarer det meste selv. Hennes x-svigerdatter er perfekt, verdens flinkeste mor, flott person, gjør alt riktig osv osv. Hver gang sønnen besøker henne, gir hun har dårlig samvittighet selvom han ikke har gjort noe galt. Enten har har brukt for mye penger, for lite penger, spist for mye, eller spist for lite. Han er for streng med barna sine, eller han er en håpløs far. Får hun ikke vilja si, begynner hun å gråte, og får dermed alle rundt seg til å få dårlig samvittighet, og så får hun vilja si likevel. Venner har hun ikke mange av, hun har et vennepar som hun stadig vekk er sammen med, og hun er av samme type som henne selv. Faktisk et hakk værre. For et par år siden fikk denne dama slag, og har siden den gang blitt 10 ganger værre. Hun blir sur om det ikke er sukkerholdig dessert etter mat, hun har en umettelig apetitt på snop, og vekten viser det på henne. Når sønnen og svigerdatteren sier at barna ikke skal ha godteri midt i uka, blir dama sur, og gir barna snop likevel, MOT foreldrenes vilje. Får ikke barna godteri, is, saft og brus når de selv måtte ønske, er det sønnen og svigerdatteren som er for strenge. Hva er det med denne dama? Noen som har noen ideer? Selv er hun oppvokst med sin far, da moren der i bilde stakk av da barna var små.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Alle trenger ikke en diagnose. Noen mennesker er bare kjipe.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 noen folk er desverre bare sure, bitre bitcher som ikke ser noe positivt i noen eller noen ting.de er selvsentrert og tror de er den viktigste personen i verden. de driter i all kritikken de gir fordi de mangler empatiske føleser,eller de hører den ikke heller fordi de er så oppsatt på at de de tror, syns, og vet er det eneste rette,derfor er alle andre idioter. kanskje har hun en diagnose:SV, eller som det også er kjent som: Svigermor fra Helvete... lykke til!
Gjest Koseklompen og jeg Skrevet 25. april 2011 #8 Skrevet 25. april 2011 Hun er nok bare selvsentrert og ei halvgal bitch... Om det å gi barnebarna godteri mot foreldrenes vilje og kalle dem strenge fordi de ikke gir barnebarna godteri når de måtte ønske det skulle gi en diagnose, så er det nok en haug med svigerforeldre som har en eller annen form for diagnose vil jeg tro... deriblandt min mor..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #9 Skrevet 25. april 2011 Jepp, noen mennesker er bare kjipe, manipulerende, egoistiske og dumme! Føler med denne familien, må være helt forferdelig! Bestemoren min er litt sånn, og jeg har hatt fint lite med henne å gjøre i min oppvekst (i hvertfall fra jeg ble gammel nok til å forstå og ta et valg), for jeg likte ikke måten hun behandlet mamma på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå