Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Skal ha eksamen i samfunnsfag munnlig, norsk munnlig, norsk sidemål, matematikk og gym i sommer.. Norsk munnlig og samfunnsfag munnlig sliiiter jeg med! Jeg leser som bare juling nå, får ha med meg mye hjelpemiddel på eksamen, men jeg gruer meg så fælt!!! Klarer ikke slappe av! Skal ha den første munnlige om 10 dager, den andre om 14 dager, og jeg går rundt å tripper hele dagen.. Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Enda godt du ikke skal ha eksamen i norsk skriftlig, da hadde du ligget svett an for å si det slik.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 *muntlig ja.. Men uansett har jeg inntrykk ( fra meg selv) at jo mer jeg klarer å lære, jo mer trygg blir jeg. Ergo slapper jeg mer av når jeg vet jeg har lest godt og kan det jeg evt. skal opp i. =) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Jeg skal jo ha eksamen i norsk skriftlig.. Skal ha norsk sidemål to uker at jeg har hatt norsk muntlig * Ja, jeg kjenner at jeg blir tryggere for hvert kapittel jeg kan, men jeg føler at det ikke er nok :s HI
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 jeg leste noen små bøker ved siden av jeg når jeg gikk på skolen. i norn tilfeller leste jeg bare de bøkene som står i linken. jeg har gitt de videre til folk jeg kjenner som bare har lest de og alle har fått 5/6. det er de bøkene som heter: å lykkes med norsk osv.. der står det veldig oversiktlige det de store bøkene klosser seg gjennom. det er et veldig godt suplement til pensum. hvis du leser disse en gang eller to er det mye mye lettere å få oversikten!! legger ved linken til alle bøkene av samme type, så kan du finne de som dreier seg om norsk. http://www.ark.no/SamboWeb/enkeltSok.do;jsessionid=F3336BA1064E2D112AC70AAAE78754AF.node4?rom=&enkeltsok=%C3%A5+lykkes+med&innsnevre=ja&rom=AR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå