Gå til innhold

Føler meg ikke gravid :/


Isabellas28

Anbefalte innlegg

Er nå 5+0 veker på vei. I en veke nå har jeg hatt veldig mye murringer og stikkinger nede i magen, men i dag er der plutseligt så og sei ingenting, føler meg ikke gravid lengre :/ hmmm...Har ikke hatt noe blødning. For du må vel blø for å miste når det bare er 5 uker på vei ?? Trodde dei stikkningane skulle være sånn hele tiden???

Og hver gang jeg eter middag så går det ca 1 time så må jeg springe på do med løs mage..er ikke kvalmen eller øm i puppene.

 

Er dette normalt?

 

Håper på svar !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror ikke du trenger bekymre deg, så lenge du ikke har blødd noe:)

 

jeg er 5+5 i dag og bortsett fra kvalme og morgenen så kjenner jeg INGENTING til at jeg er gravid. er ikke noe særlig trøtt om dagene en gang å synes det er rart med tanke på hvor trøtt jeg var med de forrige!! men mener å huske at jeg ble "satt ut" rundt uke 8, da ville jeg bare sove ;)

de to siste ukene har jeg og vært veldig dårlig i magen og det er jo helt normalt:)

når har du termin?

 

tror du heller skal nyte at du faktisk er i så bra form:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Jeg bekymrer meg alt for mye, trur jeg har lest altfor mye "negativt" på nettet. Får helt angst. Skal prøve å ikke tenke på det nå og heller nyte det som du sier ;)

Jeg har termin den 28 des i følge terminkalkulatoren :) Og du har den 23 ser jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...