Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 har datet en pappa i bhg til jenta mi ett par ganger å hatt sex med han 4 ganger. men nå svare han meg ikkje nesten men sier jeg sender for mye mld til han,hva mener han?vil han ikkje mer eller?jeg tenker så at om han ikkje vil ha noe med meg å gjøre så hadde han kansje slettet meg fra facebook ? han driver ikkje å dater noen andre heller...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 HAn mener sexen er grei, men han har ingen planer om gifte mål. I tillegg synes han at du maser. Kanskje han foretrekker jakt og sex fremfor noen som sender meldinger og maser?!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 men skal jeg da bare vente til han tar kontakt med meg igjen eller skal jeg sende han mld? vil jo møte han mer... ska ha sønnen hans med hjem på torsdag fra bhg men vet ikkje om han eller mor til gutten som kommer å henter han her... HI
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Hes just not that into you... Se filmen, så skjønner du greia. Turn off med jenter som maser.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Høres ikke ut som han er interessert i noe mer dessverre... Leit for deg da, men finnes dessverre mange som han i denne verden. Håper uansett jeg tar feil og at han bare er litt tilbakeholden, men egentlig interessert.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 La vær å skrive meldinger, hvis han er intressert så tar han kontakt. Det hjelper ingenting å mase, da blir det iallefall ikke noe mer mellom dere. Hvis du liker han så gi han litt rom for å savne deg.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 får bare håpe han trenger litt tid da HI
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #8 Skrevet 25. april 2011 Huff Huff Huff.. Kjære HI... For all del IKKE ta kontakt! Jo flere mld di sender, jo mindre interessert blir han.. Om du skal ha noen som helst sjangse, så overse han! Pass på og se bra ut når du evt. treffer på han.. Smil og vær koselig.. Men ikke mere enn det... HAN må ta kontakt med deg.. HAN må jobbe for å "få" deg.. Tenk sånn.. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #9 Skrevet 25. april 2011 Ååh, du må slutte å sende meldinger og mase på ham! Det er ikke kjekt å vite, men han er ikke interessert. Se filmen som nevnt over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå