Gå til innhold

Gi meg noen råd her.. DATING.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, har møtt en fyr EN gang fra en dating side. Etter første møte var han sånn at han spurte om vi kunne ENDRE staus på fb ( etter 1 møte!) samt endre på datingprofilene våre. Han maser etter nytt møte og sier han vil komme hit å se hvordan det er å være stefar for "gullungen" ( min datter på 2 år) Dette skremmer meg litt, ville dere blitt redd, eller er han bare svært ivrig? Nå prøver jeg å avvise han på en pen måte, men det er ikke lett.. Idag sa han at han hadde følelser for meg, DET KAN JO IKKE GÅ AN??! Vi møttes engang i fylla, sånn at det er sagt.. Ohooii..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde trekt meg laaaaangt unna, å det kjapt! Han høres jo helt desperat ut, å desperate folk er lite tiltrekkende.. =/

Skrevet

Allt for raskt at han skal møte barnet ditt og endre status på facebook sånn.

Jeg syntes jeg og nye kjæresten min var raske vi har vært sammen et par mnd og han har nettopp møtt barna mine. Hadde det ikke vært spesielle omstendigheter som gjorde det måtte bli slik hadde han ikke sett dem ennå. Og selv om han har møtt dem vet de ikke annet en han er en av mammas venner. I lik linje med når en av kameratene mine er her eller en av venninnene mine er her.

Som sagt jeg syntes vi har gått fort her, men det har føltes helt naturlig slik ting har gått for begge to.

Og vi har ikke gjort ting som å sette status som i forhold på facebook. Vi har den bare blank.

Men om en person vil at dere skal vise verden at dere er et par etter en date. Og vil leke pappa for datteren din som date nummer 2. Bør du nok trekke deg unna. kansje liker han deg bare veldig godt.

Og jo han kan være forelsket i deg eller den deg han har bestemt at du er i hodet sitt. Men han kjenner jo ikke deg etter en date.

Han høres rett og slett bare eldig desperat ut. Trenger ikke være noe galt med han men om du liker han så får du si fra at dere må roe ned ting. Takler han ikke å ta ting sakte og i en fart du er komfertabel med så er han ikke en du bør ha i livet ditt.

Men høres ut for meg som om du ikke liker hele greiene og at det skremmer deg litt. Så da ville jeg trekt meg ut av det raskt og effektivt. Si fra at dette ikke er noe for deg på en måte som får han helt klart til å forstå at du ikke er intresert slik at han lar deg være.

Jeg snakket med en fra en dating side en gang som virket veldig hyggelig. Men når han inviterte meg og barna mine til middag med seg og sin datter før vi hadde kommet oss på første date engang sa jeg takk og farvel til hele greiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...