Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Jøss, de fleste dumstygge barbiedukkene bruker i det minste å se skikkelig bimbo ut, men hun her ser jo bare ut som en tolvåring som har bomma litt på sminken. Fascinerende at hun greier å se regelrett dum ut og. Grøss, tror jeg hadde blitt ganske fortvila om sønnen min kom hjem med dette her...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Er du ikke litt for gammel til å sitte å hakke på en 17-åring?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Ha ha..., ja hu ser desverre litt latterlig ut, men skrive underholdende, det kan hun! Kjenner litt til familien hennes og jeg må si hun har kommet laaangt i forhold til resten av dem:-) Vi trenger slike fargeklatter også, ellers ville verden blitt kjedelig!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Jepp... triste greier det der. Men hun blir vel ikke å se spesielt lenge, siden hun lever på ett lite glass barnemat om dagen. Tenker hun skrumper inn og forsvinner snart.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Det er slike som det der, som gir blondiner et dårlig stempel... Gremmes...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 He he, spørs hvor mye sminke hun har råd til å kjøpe når hun ender på sosialstønad....For hvem i helvete vil ansette noe sånt??? Grøss og gru, noen bør ringe Gilde Nødslakt.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #8 Skrevet 25. april 2011 Jeg synes bare det er veldig veldig trist lesning. Trist at jenta ikke skjønner, eller at noen kan få henne til å skjønne, at denne bloggen kan stikke utrolig mange kjepper i hjulene for henne når hun blir eldre og skal prøve å få seg en skikkelig jobb og bli tatt seriøst. Hadde jeg vært moren hennes hadde jeg gremmes og vurdert å filleriste jenta.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #9 Skrevet 25. april 2011 Tro meg når jeg sier at mora hennes er stolt av henne! De vet ikke bedre, desverre... Er sant det jeg sa over her om at Heidi Alexandra har nådd lengre enn noen av "sine"!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #10 Skrevet 25. april 2011 HALLLOOOO!!! Hun er 17år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ta dere sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå