Gå til innhold

Flere som har begynt å lekke?


Vermilion

Anbefalte innlegg

..råmelk altså, ikke det å tisse på seg..enda;) Merker det mest på kvelden/natta og er litt skeptisk til å bruke annet enn svarte topper for tida;) Flaut hvis det plutselig skal bli våte flekker, hehe. Må nok gå til innkjøp av ammeinnlegg selvom jeg bare er 25 uker gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg lok råmelk allerede i veke 14. Men kjeme ikkje alltid noko kvar dag. Kom tidlig i forrige sk og, rundt veke 20. Trudde då at yes eg får mykje melk, men måtte gje tapt etter 2 mnd intens prøving med amming og pumping. Håpa den helde lengre enn 2mnd dinna gongen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg også lekker. Har gjort det noen uker nå, men ikke vært hver kveld/ natt før nå. Er 26 uker på vei :) blir nok ammeinnlegg om natta her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart? Jeg ammet til jeg var tre mnd på vei. Nå har jeg absolutt ingen melk, men har fått mye større bryst enn da jeg ammet. skulle nesten tro at sånne som meg hadde melk nå, men nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å lekke i uke 22. Jeg var på kjøkkenet å lagde frokost da min kjære spurte om jeg hadde tissa på meg den natta, sjekka trusa men den var tørr:p Vi forstod ingenting, helt til jeg gikk for å legge meg nedpå igjen å så at det var i høyde med brystene hehe. Stor "våtstiv" flekk på lakenet og madrassen.. Morro! Førstegangsfødende her så vet ikke helt hva jeg kan forvente, og når ting skal skje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja! Litt av et sjokk må jeg si :) Lå på armen til gubben og så syns han at han ble så våt og min første reaksjon var: ligger du her og sikler eller?!?! hehe :) Men det var visst meg gitt! Mye var det også, og jeg kjente ingenting... Men nå må jeg stort sett klemme for å se noe, og da kommer det ikke i nærheten av så mye som det kom når jeg først oppdaget det :) Rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner det bare å renne når som helst eller er det når det kommer press på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner det bare å renne når som helst eller skjer det når det kommer noe press på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...