Gå til innhold

noen som har handlet hos JKDRESS.COM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var det med str? og betaling. toll? var kjolen som du hadde forventet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet fra de, men har ikke mottatt kjolen enda. Jeg har en venninne som bestilte derfra, og hun var veldig fornøyd. Bestilte skreddersydd brudekjole til 1500 kr :)

Skrevet

Jeg bestilte brudekjole for 2 år siden og var veldig fornøyd. Kjolen måtte tilpasses litt, men det var vel pga litt dårlige mål fra min side pluss at jeg var litt uformelig etter graviditet:P Betalterundt 1500 for kjole+frakt, toll slapp jeg visst unna.

Nå har svigerinnen min bestilt seg brudekjole derfra, den er ikke kommet enda, men det jeg er mest spent på er kjolene bestilt til min datter. En brudepikekjole og en kjole i en annen farge (tenkte som julekjole eller bare finkjole) :) Pluss underskjørt til brudepikekjolen... Er jo kun 270 nok for en barnekjole:)

God service på mail, men pass på å ikke stille for mange spørsmål, du får garantert ikke svar på alle:P

Skrevet

Og kjolen var veldig fin;) 16:56

Skrevet

tusen takk for svar dere=) jeg har funnet en kjempe fin brudekjole der inne så jeg håper det ikke blir noe problem og bestille =)

Skrevet

Jeg har også gode erfaringer med dette firmaet. Bestilte brudekjolen min i fjor på denne tiden samt 2 kjoler til søster/ forlover. Vi slapp også unna tollen.

Gir også råd om å ikke ta i for mye iforhold til målene, min var i lengste laget, men det var greit å fikse! Lykke til!

Skrevet

Ja, jeg kjøpte brudekjolen min der. Veldig fornøyd :) Og sier som de andre, IKKE ta i med måla! Jeg fikk min bestemor til å ta mål, men den ble alikevel bittelitt stor. Men ikke sånn at det var andre enn meg som la merke til det :)

Veldig fornøyd med alt. Tok 17 dager fra jeg bestillte til jeg fikk den. Bestillte sånn ekspress-sying ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...