Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 hva spiser dere sammen? her går det i: rista brød med jordbær og løskokt egg,et bit av skiva og en skje egg jubelsalami med majones og sprøstekt løk kompe/komle med smør,løk,kålrot,sukker og tyttebær stekt egg med smelta ost og agurk ikke gravid btw
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Mannen min spiser bananer i toasten.Altså inni brød,varm banan i brød er utrolig ekkelt..
Lilleleen Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Brød med nugatti og banan. Brød med kald, kokt potet, salt,pepper,grillkrydder og majones Var disse jeg kom på nå )
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Stekt egg med smeltet ost er vel helt normalt? Det spiser vi også i hvert fall.. Men mannen spiser fiskepudding med makaroni og tomatsaus. Det er rart.. Og pølser, potetmos og spaghetti..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Nugatti og banan, trodde jeg var helt vanlig. Hvertfall der jeg kommer i fra. Banan og syltetøy er en slager.. Kald potet med grillkrydder og aromat er faktisk veldig godt
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Nugatti og banan er helt normalt her også Ellers kan jeg nevne skive med ost og majones. Det spiste alltid min søster da hun var yngre. Hun har det kanskje etter min far som bruker majones på mye rart som vafler, nordlandskaker, pannekaker, makrell i tomat osv (æsj). Selv likte jeg veldig godt potetmos blandet med spagetti og ketchup som liten. Spiser også fleskepannekaker med pølse, bacon og ketchup, noe mange stusser over. Det mest vanlige er vel pannekaker med bacon og sukker (selv om det er veldig kræsj i mine øyne!). Det var vel det jeg kom på nå
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 Makrell i tomat med majones og agurk Appelsin med salt på ( om appelsina er sur)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #8 Skrevet 25. april 2011 Min sønn elsker skive med kaviar og brunost på, og skive med nugatti med brunost.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #9 Skrevet 25. april 2011 Jeg spiser brødskive med kaviar og hvitost. Kan også spise pannekaker med hvitost inni. Og hvitost med alle slags syltetøy på, eller klementinbåter er godt. Forstår ikke at noen kan like nugatti og brunost sammen, noe som fetteren min spiser daglig, men likte selv brunost med sirup som liten. Avskyr det nå. Forstår heller ikke at mange liker majo på leverpostei. Liker heller ikke den særdanske varme leverposteien med bacon, selv om det er mange som elsker den, inkludert mannen min.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #10 Skrevet 25. april 2011 Min svigerfar dsiket en gang opp med banan og torsk på middagsbordet. DET var sært!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #11 Skrevet 25. april 2011 fiskegrateng med brunost - yikes! Kall kokt potet med karri, pepper og majo er ikke uvanlig - se på det som en sunn variant av potetsalat. Makrell i tomat med majo er også helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #12 Skrevet 25. april 2011 brødskive med sjokade, gulost og grillkrydder
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #13 Skrevet 25. april 2011 Helt normalt med makell i tomat med majo og agurk!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #14 Skrevet 25. april 2011 tanta mi lager en rett i ovnen som består av kylling i en slags karrisaus, med bananer og peanøtter oppi.. det var helt utrolig kvalmt! majones på makrell med agurk er vel ikke så sært vel? vi spiser potet med spaghettien, altså spaghetti med kjøttdeig og kjøttdeigsaus og moser poteter oppi det er kjempe godt. har også vokst opp med hvitost på seifileten. eple på brødskiva er ganske vanlig her.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #15 Skrevet 25. april 2011 så ei lita jente i bhg hadde med seg brødskive med leverpostei og svart pølse,det så ikke godt ut :-p vi kommer fra jegerfamilie å spiser slike ting som speket hjerte og kokt tunge. det har jeg fått mange reaksjoner på.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #16 Skrevet 25. april 2011 Bror min spiser skive med sukker og brunost. Selv liker jeg rå potet med salt. Eller rå kålhode med salt. Peanøttsmør eller brunost med jordbær syltetøy er nam på skiva. Guttungen digger hvitost og brunost på samme skive.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #17 Skrevet 25. april 2011 En skikkelig lunsjbombe: 2 brødskiver med brunost i mellom, stekes i panna til crispy. Deretter sprøsteker jeg tre stk fårepølseskiver, som legges oppå skivene. Deretter et stekt egg på toppen;) Brunost og egg er digg:) Ellers har jeg også fått ett par bemerkninger på at vi har ketchup på fiskeboller i hvit saus:)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #18 Skrevet 25. april 2011 Når jeg var liten spiste jeg knekkebrød med leverpostei og sukker på. Nå tror jeg ikke at jeg spiser noe som er spesielt sært.. )
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #19 Skrevet 25. april 2011 Jeg elsker lompe med smør og kokt egg. Fått mange reaksjoner på det igjennom tidene.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. april 2011 #20 Skrevet 25. april 2011 Her var det noen rare komboer .Her er våre: Mannen spiser : Servelat og kaviar på samme skive Sønnen vår: Elsker også brunost og kaviar ,så en annen oppi her som likte det Jeg :Kaviar og majones Hvitost og tacosalsa, kjøttpålegg og tacosalsa Hvitost , majones, grillkrydder/gastromat Leverpostei og majones Kefir og flattbrød Spagetti og bernes saus Nudler og lett rømme . Ellers er jeg oppvokst med lever i fløtesaus og lungemos til middag .
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #21 Skrevet 25. april 2011 Jeg elsker fiskegrateng med brunost, og makrell i tomat med majones på.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #23 Skrevet 25. april 2011 Leverpostei og prim er ungenes favoritt...jeg liker ingen av delene
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #24 Skrevet 25. april 2011 Nugatti og grillkrydder fiskeboller i brun saus. Potet på pannekakene. Grøt med ost på. Brødskive med servelat og jordbærsyltetøy Knekkebrød med smør og gulerot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå