Gå til innhold

Dere som er gifte,bruker mannen deres gifteringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bruker den, men klager hele tiden om hvor ubehagelig det er å gå med den. Er det for mye for langt at han skal bruke gifteringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han ikke jobber i et yrke der det er farlig eller uhygenisk å bruke ring, mener jeg han burde bruke ringen. Jeg veit ihvertfall hva jeg tenker når gifte mannfolk ikke bruker ring.....

Skrevet

Min mann har skade i den fingeren og driver med klatring så han har ringen i ett kjede rundt halsen.

Skrevet

Han bruker sin, jeg bruker ofte ikke min pga jobb også glemmer jeg å ta den på igjen etter vakt..

Skrevet

Her er det jeg som ikke bruker ring.. Må ta den av og på hele tiden på jobb, og det blir ufattelig tungvindt.. Så jeg har den hjemme.

Skrevet

14:11 her..

Var forresten ikke ment som at mannen din helst ville fremstå som singel, det har jeg jo ingen forutsettninger for å mene noe om, sansynligvis så er det nok bare fordi han syns ringen er ubehagelig og trenger tid til å venne seg til den.

Skrevet

Han har brukt den i 3 år nå,så jeg mener han burde ha vendt seg til den. Er lei av klagingen hans,og synes det er ganske kjipt at han egentlig ikke liker å gå med den:/ hi

Skrevet

Min bruker både forlovelseringen og gifteringen ( skikkelig femi Lol) hele tiden, de gangene han har _måtte_ tatt den av så har det vært et krav gjennom jobben.

Det kan hende at ringen hans ( til HI`s mann) er litt trang eller har dårlig passform ta med ringen til en gullsmed å hør hva dere kan gjøre.

Skrevet

Nei, han har et yrke der de ikke kan bruke ring så den blir kun brukt når han skal pynte seg ekstra i selskaper, ut på fest ol. Pga jobben får han aldri vent seg til å bruke ringen og synes den er i veien når han skal holde på med forskjellig. Helt ok for min del, vi er like godt gift. Jeg kan heller ikke bruke ring på jobben, men bruker den ellers siden jeg bruker ringer og smykker på fritida når jeg har mulighet til det.

Så min mening er at hvis ringen er i veien eller ukonfortabel å bruke så må det være lov å legge den i smykkeskrinet og kun bruke den i spesielle anledninger.

Skrevet

Vi har ikke engang gifteringer vi, nettopp fordi ingen av oss liker å gå med ringer...

Ville du likt å bli presset til å gå med noe du synes er ubehagelig å gå med?

Skrevet

Nå er vi bare forlovet, men vi bruker begge ringene våre, noe vi kommer til å fortsette med etter at vi har giftet oss også.

Kanskje ringen er trang, og burde forstørres, er ikke det mulig å gjøre?

Skrevet

Ringen hans er vid,fordi han har store knokler,må den være litt løs nederst. han synes det er plagsomt med fukt under når han vasker hendene,og at den kan klemstre seg fast. Han har heller aldri brukt klokke,for den er i veien.

Skrevet

Mannen min bruker ikke ringen sin. Det pga yrket som gjør at det kan være farlig med ring etc..

Jeg går ofte uten ring selv pga jobben (helsevesenet)

Skrevet

Min gjør det, han har absolutt ingen problemer med å bruke en.

Jeg bruker ikke min da den er blitt for stor, har den i et kejde runt halsen men bruker ikke dette hver dag

Skrevet

Ja, han har ikke hatt den av siden vi ble gift...jeg derimot ble gravid på bryllupsnatta og endte opp med å ta av ringen ca hallveis i svangerskapet...den ringen ble aldri passelig til meg igjen....er nå gravid med tredje og sistemann...kanskje jeg kan få den utvidet fra størrelse mus til størrelse elefant?

Skrevet

Min mann har ikke giftering - da han ikke kan bruke ring på jobb og ikke er så glad i ringer generelt. Helt i orden for meg, stoler 100% på han med eller uten ring jeg....

Skrevet

Ja hele tiden:-) kan du ikke snakke med han om

det da? Si du synes han klager over det og at det gjør dg trist, hvor plagsomt kan det være?? Hva slags type ringer har dere? Noen typer er jo mer behagelig og sitter bedre en andre! Kanskje prøve en annen modell og evt bytte ut ringen med noe som passer han bedre? Vi brukte ganske lang tid på å finne ringer som virkelig sitter behagelig på siden det et noe man skal bruke hver dag, har ovale glatte, husker det var flere typer jeg syntes satt ubehagelig!!

Skrevet

Vet du, jeg er faktisk ikke sikker... Høres sikkert helt teit ut - vi har vært gift i snart 8 år, men når jeg leste innlegget ditt så ble jeg fryktelig i tvil. Han er bonde og har snakket om at det er for farlig å ha den på (noe jeg synes er helt greit), men lurer på om ikke han bruker den likevel, jeg? Skal sannelig sjekke når han kommer inn fra fjøset. Huff, dette var nesten flaut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...