Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Jeg har alltid blødd mye under mens i 7 dager, og nesten vært sengeliggende de første dagene på grunn av menssmerter. Den 23. april da jeg våknet, sjekket jeg om jeg hadde fått mens eller om jeg kunne håpe på graviditet denne måneden. Der var det ikke noe blod. Så stod jeg opp og gikk rett på do, og da var det plutselig blod der. Det var utvannet lyserødt blod. Og hadde det ikke vært for at det da ville stinket av meg, så kunne jeg fint brukt det samme bindet hele dagen. Blødde lite i løpet av natten også, og i går også kunne jeg fint brukt det samme bindet hele dagen. I natt blødde jeg så lite at et truseinnlegg ville vært nok, og det samme har jeg gjort i løpet av dagen. Jeg har ikke hatt noen som helst menssmerter i løpet av denne mens... Synes det er så rart med denne brå forvandlingen
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Ble helt ferdig med mensen i går, altså på dag 5. Og da blødde jeg nesten ikke i de to siste dagene. På dag 3 fikk jeg også stikninger, og det var først i går kveld det begyne å murre og det murrer fortsatt pluss at jeg har fått masse luft i magen. Den er så rar i forhold til hvordan den pleier å være. Men jeg lurer på en ting, siden denne mens er kortere enn vanlig, kommer det ta til å ta kortere tid til eggløsning og neste mens enn vanlig? -hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå