Gå til innhold

Forslag til bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr 3 til høsten og lurer litt på om vi må bytte bil.

Har en bmw 5-serie og jeg hører noen si at det går med 3 bilstoler, men at det blir trangt, andre sier at det ikke fungerer.

Er det noen som har erfaring med 3 barn i bilstol og hvilke biler har plass til 3 bilstoler? Fant en oversikt på nett, men det ser ut til at det i grunnen er svært få biler med plass til 3 bilstoler. Er løsningen stor bil med 7 seter?

Noen som har erfart dette i praksis og som kan dele sine erfaringer med evt 3 bilstoler i en vanlig stasjonsvogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal selge vår flotte 2003mod audi quattro stv. er fint plass til 3 bilstoler i denne:))

Skrevet

:-) Takk for tipset, men skal ikke kjøpe for øyeblikket, vi kikker mest og håpet på innspill fra andre foreldre som evt har erfaring med 3 bilstoler i bil.

Hva slags Audi er det, A4, A6?

Skrevet

Pappa har en audi A6 2010 modell, og det er ikke plass til 3 bilstoler i denne. Eller... det går vel nå i begynnelsen som den minste skal sitte bakovervendt i babysete, men det er ikke plass til tre seter senere.

Jeg vil anbefale å kjøpe Ford s-max. vi er på utkikk etter denne selv nå siden vi venter nr 3 i september:)

Skrevet

Hei, vi hadde just kjøpt oss ny stv Mazda 6 da vi fant ut at vi var gravid m nr tre. Byttet da denne inn i en Ford S-max 5-seter (fås også som 7-seter) og har GOD plass både til setene og til baggasje. Anbefales!!

Skrevet

hei hi:)

det er en audi A6 stv.allroad med alt utstyr. altså alt fra at den er tiptronic, har automatgir,radio/cd/ dvd. den er svart med sotede vinduer bak(fra fabrikken) og mye mer. er nok gubben min som må forklare mer på den,) vi skal selge fordi at jeg akkurat har kjøpt meg ny bil og at vi skal ha lastebil istedenfor audien.

Skrevet

hei hi:)

det er en audi A6 stv.allroad med alt utstyr. altså alt fra at den er tiptronic, har automatgir,radio/cd/ dvd. den er svart med sotede vinduer bak(fra fabrikken) og mye mer. er nok gubben min som må forklare mer på den,) vi skal selge fordi at jeg akkurat har kjøpt meg ny bil og at vi skal ha lastebil istedenfor audien.

Skrevet

Kan skrive under på at Ford S-max er en super bil for små og store. Ligger godt på veien og har isofix feste i alle 3 setene bak.

Skrevet

Hva slags årsmodell er deres 5'er?

Vi har en 2010 modell (touring) og i den er det fint plass til tre, et maxi cosi, et med sete+ løs rygg og ett til 2 åring..

Trangt blir det vel i alle biler med tre, men man trenger jo ikke mye plas i mellom da akkurat ;)

I min 3'er også touring, er det også plass til tre, men der blir det trangt, kommer nesten ikke mellom og får festet selen på det som festes med sele..

Vi hadde en 2004 modell sedan tidligere, der var det nok noe trangere..

Er dere fornøyd med bilen ellers ville jeg nok ikke byttet "bare" pga dette, bil i seg selv er dyr moro ;)

Skrevet

Vi venter nr 3 nå i juni =)

vi har en volvo v70 og kan fint få plass til 3 barneseter i denne =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...