Gå til innhold

9 dager til termin.. utålmodig!


Mammatilmaibaby<3

Anbefalte innlegg

nå er det bare 9 dager igjen til termin :o

begynner å bli utrolig utålmodig etter å få tulla ut. magen har fremdeles ikke sunket og har ellers lite fødselstegn.

 

krysser fingrene for at jeg ikke går over termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har 6 dager igjen jeg, og føler alle tegnene har blitt litt borte. Hadde mye kynnere, mensmurringer og slim, men nå har det roet seg veldig.

 

Har forberedt meg på at jeg kommer til å gå litt over (fødte i uke 41 sist), så håper hun kommer i løpet av neste uke :-)

 

Nå prøver jeg bare å slappe av og sove mest mulig før fødsel, man vet jo aldri når fødselen starter :-)

 

Lykke til :-) Er ikke lenge igjen uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrene for at du ikke går så altfor lenge over tiden dene gangen :)

 

dette er min første så jeg vet ikke helt hvilke tegn jeg skal se etter.

men før eller siden vil hun vel føle seg klar for å komme ut :)

 

lykke til du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en drøss med fødselstegn, men har fortsatt babyen i magen og er drittlei i dag! Har en skikkelig møkkadag for å være helt ærlig. Jeg er nå offisielt lei av å være gravid og vil ha lille jenta mi ut... Jeg har 10 dager til termin i dag, og har egentlig ikke noe hastverk, men nå har hun lurt meg i flere uker og jeg håper på å få se henne hver dag, og blir like skuffet hver dag!

 

Magen og kroppen føles tyngre også når humøret er så dritt som i dag. Alt gjør vondt !

 

Merker at jeg har egentlig bare lyst å sove til termin sånn at jeg slipper å tenke så masse mer på dette...:)

 

Får si det som mamma sa til meg tidligere i dag "Det er meningen at du skal bli drittlei sånn at du tar i mot fødselen og barnet med en lykkerus uten like. Hvis du ikke har fått tid til å bli drittlei så er det ikke like moro når fødselen setter i gang!". Så det er kanskje noe å tenke på?

 

Krysser fingrene for at ingen av oss går over termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo noe i det din mor sier vil jeg tro!

 

er veldig opp og ned om jeg er lei. kommer ann på hvordan hvordag dagsformen er.

 

utrolig slitsomt å ikke sove ordentlig gjennom natten, menssmerter og vondt i magen. noen ganger sparker tulla så mye at jeg bare ønsker hun skal sovne, mens andre ganger er hun så rolig at jeg nesten blir beskymret.

 

ikke bare bare dette her.

 

håper på rask og grei fødsel for oss alle i løpet av den nærmeste tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...