Gjest thricane Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 har ei på snart to år, og hun stikker av hele tiden. er døren åpen, springer hun ut, er vi ute, må vi følge etter henne over alt. hun stikker av ved enhver annledning, og vi er i ferd med å bli gale. hvor lenge varte det for dere som har barn som stakk av? elsdte vår gjorde aldri det, så aner ikke hva vi har i vente her...
Nagilimia Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 En uke... tror jeg... Han begynte mandag forrige uke, og jeg har termin om en uke. Tenkte at denne kampen tar vi meg EN GANG. Hver gang han stakk av ble det å sitte på en stol, trapp ol i forhold til hva som var i nærheten. Han fikk sitte der mens jeg forklarte at det ikke er lov og at det er farlig. Bilene kan komme å ta deg, eller du kan bli borte vekk. Han gliste som bare det, etterhvert ble han utolmodig, og måtte love å være snill. Ble en del trappesitting fra man-tors og hyl og grin, men siden da har han ikke stukket av. Nå er det nok å spørre om han skal sitte på trappa. Kanskje ikke den måten jeg hadde løst det på om jeg ikke hadde vært høygravid, og en uke igjen, men siden det gav så bra resultater så er jeg kjempe fornøyd. Har forklart at veien er farlig og at han må holde mamma i hånda. Nå kommer han å henter hånda min, smelt
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Her har hun gjort det siden hun var litt over et halvannet år. Og holder på enda. Hun er litt over 2 år enda. Bruker alltid å si til henne at hun må vente på meg/pappa'n men det funker ikke. Så hun får en advarsel når hun løper i fra oss. Gjør hun det en gang til er det rett inn og vi går ikke ut igjen. Vi har en vei rett ved huset og en stor parkeringsplass på andre siden men hun skjønner ikke at det er farlig. Prøvd å prate med henne utallige ganger men ingenting som funker gitt. Så jeg vil gjerne ha noen tips også... Blir gæern av dette. Men kommer nok til å sette opp et gjerde snart.
ellen-propellen Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 lillebroren min sluttet å stikke når han var 21 og kjøpte eget hus:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå