Gå til innhold

beachparty i barnehage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere hatt det før? dere som jobber i bhg.?

Hva gjorde dere sammen med barna? og hva pyntet dere med?

Jeg skal planlegge beachparty i bhg jeg jobber i, for de minstebarna...har funnet masse vi skal lage og kjøpe inn og hva vi skal spise og sånt..

Men er litt usikker på hva barna skal gjøre på selve beahpartyet..

Jeg trenger masse tips.

Dette er det jeg har kommet til så langt:

-kjøpe inn tropiske frukter, lage et fint tropisk fat med frukt.

-KJøpe inn frukt til smoothie.

-sugerør med sånn "girlander" greie på.. Blir litt sånn sparkling. :)

-Skal kjøpe inn pølser og hot dogs brød. :)

Men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe inn til halal barna. Noen tips?

-har noen veldig fine skåler som jeg tenkte å ha litt sand oppi, og noen skjell (som jeg selv skal gå å plukke nede ved sjøen i dag, og ett t-lys)

-is på pinne

Vi skal ikke ha basseng med vann visstnok, så får komme på noe annet. MEN jeg har bedt forledre alikevel å sende med barna sine strandleker, om de vil. Bare de navner dette først. Er jo morro å leke med (inne) selv om vi ikke har vann eller sand.

Tenkte å lage noen palmer av pappa ark, og teipe fast ved døråpninger evt. Og en diger sol oppi et hjørnet. Og kanskje noen måker oppå veggene og fisker helt nede på veggen... (kanskje)

Men så tenker jeg på som duk på bordet... finnes det blå sånn papir duk som har i bursdager og andre festligheter? Eller er den bare i hvit?

En kollega av meg har vært i Afrika. Så hun skal vise frem noen bilder derfra til alle barna og forklare litt. Men hva annet kan vi gjøre med barna?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...