Mor til 2 <3 Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Hei Hører alle snakker om at nå skal han bli så rolig.. Men syns da ikke han har blitt det.. Kjenner han fortsatt mye hver dag jeg, eneste er at sparkene er litt hardere nå Flere som kjenner seg igjen eller får jeg en stor og hyper gutt kanskje.. Hm... Termin 12 Mai..
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Har termin 11 mai me ei lita prinsesse,å er ikke blitt noe roligere i magen nei..syns nesten det bare blir mer å mer liv inni der etterhvert som dagene går:) så stemmer ikke her iallefall det med at hun skal være roligere på slutten.
Torjus og Lones mamma Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Jeg har termin 22. mai, med gutt, og han er fortsatt veldig aktiv. Da jeg gikk med jenta vår for drøye 4 år siden, var hun aktiv helt til hun ble født. Så jeg gikk ut i fra at hun var lita og hadde goood plass, men det stemte nok ikke det heller... Hun var 4190 g og 50cm. Er ikke bestandig så behagelig den aktiviteten de bedriver inni der på slutten... Kjennes nesten ut som de er litt lei av å være inni der.
Caroline89 Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Har termin 1. Mai, men har ikke merket no særlig forskjell. Hun var rolig noen dager forrige uke, men nå er hun helt vill igjen :-) Første gangen hadde jeg ei rolig jente i magen og hun roet seg mer før fødsel, men det har ikke denne jenta gjort :-) Men da vet jeg at hun har det bra inni der da, selv om det ikke bestandig er så behagelig ;-)
wingla76 Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Jentene mine var rolige og jeg drakk og spiste søtt for å få dem i gang på slutten, men denne gangen har jeg måtte moderere meg pga store unger ( 1: 4100 og 2: 4800). Nå kommer gutten vår og han er veldig aktiv, har termin 22. mai 2011. Det var en jordmor som sa at dersom han var så aktiv nå så var han ikke så stor, men hu jeg går til går ikke med på at han blir noe under 4 kg. Vi får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå