Gå til innhold

Etterlyser innlegg mot katter på veranda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker å ha lest et innlegg her der ei fant noe som holdt katter unna verandaen.

Ikke misforstå, jeg eeeelsker katter, men det er ikke så kjekt når alle naboenes katter er her og tisser ned alt. Og spesielt ikke når lillegutt skal sove der ute.

Syns å huske at det var et krydder en kunne strø på, men har glemt det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan legge ut appelsinskall. Katter liker ikke det.

Skrevet

Godt tips med det, men det blåser sånn oppe på verandaen her så jeg tror de forsvinner til naboene..

Er det ingen som husker tipset?

Syns det var noe med karri? Vill gjetning, angrer på at jeg ikke skrev ned tipset. Husker jeg leste det her inne for en tid tilbake og tenkte at det var kjempesmart. Men, alt jeg husker nå er at det nettopp var kjempesmart! Sukk..

Skrevet

Ja, det var innlegget mitt det. Vi bare strør på karri :)

Skrevet

Katter liker ikke lukten av sitrus, derfor appelsinskall.

Vi hadde sitrondråper i vann og helte på en sprayflaske, så sprayet vi overalt. Vi må jo spraye på nytt etter hver regnskur da...

Skrevet

Det var karri?! Bedre hukommelse enn jeg trodde da! ;)

Skal spyle verandaen og strø karri på alle gelender:)

Håper det fungerer her også, det fine vårværet var ikke så kjekt å nyte med kattepiss over alt.

Skrevet

Sitrondråper i vann var smart, da tar ikke vinden det (selv om regnet gjør det).

Mine gamle katter var ikke redde for sitrus, de dro helt oppe i det uten problem... Men, da var de jo hjemme hos seg selv.

Skal prøve ut sitron om karri ikke fungerer.

Tror så snart vi får endret rutinemønsteret til kattene så er de ikke her så ofte heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...