Gå til innhold

Hvilke fødetegn har dere?


gulda

Anbefalte innlegg

Sist fikk jeg ikke et eneste før det var i gang!

 

Antageligvis hatt en liten tegningsbldning denne gang. Ellers lite kynnere nå, og lite av alt egentlig. Men nesten 4 uker til termin, så er jo forsåvidt greit. Men begynner å bli klar for å se mini, altså!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) 3 uker til termin her. fått litt råmelk i brystene. +de siste dagene fått noe ødemer i hendene. hatt noe i føttene en stund. kynnere har kommet å gått siden uke 28-30. magen har sunket ganske mye. så ser at det er forandret fra uke til uke... trett på en annen måte, mer utmattet hvis jeg har gjort mye. er ekstra følsom om dagen. ammetåka er begynnt å bli ordentlig tåke. tar meg selv i å gjøre flere og flere rare ting. endret slimproduksjon nedentil, men det har vært lenge. litt vondt i korsryggen. magen er så mye mer i veien;) hihi vokser mye den siste tiden ser det ut som;) er så klar for å møte babyen her og:) blir kos!!!!!!!

FØDEKLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager igjen :) syns ikke jeg har noen fødetegn jeg. sliten og trøtt har jeg vært hele tiden, hodepine og småkvalm. litt vondt i rygg og litt stikkinger enast.å masse vann i føtter og hender. men håper hun bestemmer seg for å komme snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...