Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Jeg er bare litt nysgjerrig, hva jobber du med Pila? For i det ene øyeblikket tror jeg du jobber på en helsestasjon, det andre på Nav og så plutselig i barnevernet. Aldeles ikke ment som kritikk, ikke negativ i alle fall, du er bare veldig allsidig og virker å ha veldig peiling på mye. Så jeg ble så nyfiken bare!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Hm, det hadde jeg ikke trodd. Da er det vel andre årsaker til dine kunnskapsfelt ;-)
Gjest ->>- Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Må jo finansiere teologistudiene. Kjører taxi. Du har vel lagt merke til at vi taxisjåfører har Svaret på alt?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Betyr det at du ikke jobber i Barnevernet? Har blitt overbevist om at du jobber der nemlig...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #10 Skrevet 24. april 2011 Som bingovakt får man også mye kunnskaper. Man jobber blant annet med ressurssvake mennesker, tall og HMS.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #11 Skrevet 24. april 2011 Så det er derfra hun får all kunnskapen sin 23:23?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #12 Skrevet 24. april 2011 Har du ikke sett at det i våre dager er definisjonen på fullkommen visdom, å være ung og lesbisk? Er du ung og slank og homofil og har et OK ansikt, kommer du inn på Stortinget på No Time!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #14 Skrevet 24. april 2011 Jah, hva forventet jeg egentlig...ikke dette i hvertfall. Skjønner jo for så vidt at du kanskje ikke ønsker å spesifisere yrket, men tenkte nå i alle fall det gikk an å få et normalt svar. F.eks. innen hvilket fagfelt. Men glemte at vi var på DiB, og kan herved meddele at min nyvunne sympati med Pila ble borte som dugg for sola.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #15 Skrevet 24. april 2011 Tror ikke Pila er ute etter sympati. Og jeg syns det er helt greit at ikke alle ønsker å spesifisere hva de jobber med.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #17 Skrevet 24. april 2011 Når det er en tråd som er rettet til Barnevernsansatte, dukker Pila alltid opp og forsvarer yrket innbitt.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #19 Skrevet 24. april 2011 Jeg tror ikke Pila nødvendigvis forsvarer yrket så innbitt som du antyder, men jeg tror hun har en mye større innsikt i hva barnevernet er og gjør enn en stor overvekt av damene her inne som tror de renner ned døra om du kommer til skade for å gi barnet sjokolade på skiva mer enn 2 ganger i uka. Nå vet jeg ikke hvor hun jobber, eller hva hun er, men at hun er full av normal innsikt på ting og er relativt fornuftig og oppegående, vil jeg tørre påstå. Og nei, jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg fikk denne trangen til å ta henne i forsvar, jeg bare har sett meg så ufattelig lei på teite kommentarer her inne.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #20 Skrevet 24. april 2011 Det er fordi faren til pila er barnevernspedagog, og hun er veldig glad i han. Pila selv er prest.
Kokkosbolle Skrevet 24. april 2011 #21 Skrevet 24. april 2011 Nei, pila er lesbisk. Og det må vi ikke glemme. Herregud ass.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #23 Skrevet 25. april 2011 hehehe jeg er så glad du bidro med den informasjonen. dette har jo utvikla seg til en ganske morsom tråd da syns jeg. Selv aner jeg ikke hva pila gjør til daglig, men jeg har merket meg at jeg er enig i det meste hun sier, og da MÅ hun jo være passelig fornuftig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå